Lintas Langsung Terus Dari Hulu Selangor : Bendera KEADILAN Mula Dipijak Penyokong BN di SK Batang Kali... Jom Kita Pi Sana Pulak...


Maklumat yang diberikan sahabat

Bertempat di Sekolah Kebangsaan Batang Kali para penyokong Barisan Nasional mula bertindak ganas dengan adegan tolok menolak dengan penyokong Pakatan Rakyat serta memijak bendera KEADILAN kira-kira pukul 12 tengahari.

Anggota Pasukan Simpanan Persekutuan (FRU) terpaksa bertindak meleraikan penyokong kedua belah pihak sebelum tercetus pergaduhan yang lebih serius.

Sementara itu Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim menemui penyokong di Sekolah Rendah Agama Hulu Bernam pukul 12.10 tengahari.

Beliau sempat bersalaman dengan pengundi dan penduduk setempat sambil penyokong Pakatan Rakyat melaungkan slogan 'Rasuah, Apco' di hadapan penyokong BN.

Di Felda Sungai Tengi, Ketua Penerangan Umno, Datuk Ahmad Maslan dimalukan apabila pengundi wanita dan lelaki tidak mahu bersalaman dengan beliau.

Beberapa pengundi enggan bersalam dengan Maslan atas alasan adalah haram bersalaman dengan lelaki bukan muhrim. Pengundi lelaki pula tidak mahu bersalam dengan Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu kerana mereka mendakwa tangan beliau kotor disebabkan menerima rasuah

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.