Bos Perkasa Nak Bagi RM2000 Untuk Dapatkan Pita... Sahabat2 Jom Cari


PASIR MAS: Presiden Pertubuhan Peribumi Perkasa Malaysia (PERKASA), Datuk Ibrahim Ali menawarkan wang tunai RM2,000 kepada sesiapa yang menyerahkan pita rakaman mengenai tindakan PAS dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) mengutuk beliau ketika berceramah.

Beliau berkata, pita rakaman berkenaan akan dijadikan bukti pada perbicaraan nanti, sekali gus menunjukkan kedua-dua parti berkenaan mempunyai niat jahat hendak menjatuhkan maruah serta kredibilitinya.

"Tindakan parti berkenaan ketika berceramah berniat jahat mahu menjatuhkan maruah serta kredibiliti saya sebagai seorang pejuang Melayu tulen yang mengaitkan saya dengan syarikat judi.

"Mereka (Pas dan PKR) iri hati, cemburu dan ingin memperlekehkan saya, oleh itu saya menawarkan RM2,000 bagi setiap pita yang menunjukkan pemimpin daripada kedua-dua parti itu mengutuk saya ketika dalam ceramah mereka," katanya.

Beliau memberitahu pemberita selepas majlis membakar bendera Israel sebagai membantah tindakan regim itu yang bertindak ganas terhadap konvoi kapal bantuan untuk rakyat Palestin, di sini, semalam.

Dalam perkembangan lain, Ibrahim yang juga Ahli Parlimen Pasir Mas, melahirkan rasa kecewa dengan kerajaan PAS Kelantan yang gagal menyediakan kemudahan asas kepada rakyat negeri ini terutama membabitkan isu bekalan air bersih.

Katanya, PAS kini dilihat cuba mengalihkan perhatian rakyat negeri ini dengan membawa pelbagai isu semasa yang dilihat tidak memberi untung kepada masyarakat setempat, sedangkan isu penting diabaikan sehingga memberi kesan kepada rakyat.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.