(Gambar2) Derhaka!! Ketua Pemuda BN Pulau Pinang Tak Mengaku Bendera '1Malaysia' Ni Milik BN?




Sehari sebelum Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak tiba ke Pulau Pinang iaitu Ahad lalu.. rakyat Pulau Pinang yang bangun di awal pagi dikejutkan dengan ribuan bendera '1Malaysia' yang di pacak sehingga menyemak mata memandang..

Bendera dengan logo 1Malaysia kebanggan Najib yang berlatar belakangkan warna biru Barisan Nasional itu memenuhi jalan utama sebelah kanan dari Jambatan Pulau Pinang dan berbagai tempat lagi.. sila lihat di ( SINI )

Bendera yang dipacak diawal pagi tersebut menjadi kebanggaan ramai Blogger dari Unit Media Baru (UMB) yang telah tidak dibenarkan masuk untuk bersama Najib dalam satu perjumpaan antara Najib dan Jentera BN pada malam sebelum Majlis Sambutan Tahun Baru Cina anjuran Barisan Nasional itu diadakan.

Dengan megahnya dan dengan berbagai tajuk mereka mengaku dan berbangga sekali dengan ribuan bendera '1Malaysia' yang dipacak itu..

Ada yang menulis kononnya bendera 1Malaysia BN ini boleh menjadikan DAP mengalami sakit jantung..

Ada yang menulis mendakwa bendera 1Malaysia milik BN tersebut dipacak sempena dengan kehadiran Psy ke Malaysia..

Dan blogger UMB yang dikhabarkan sekarang cuba mengambil alih teraju UMB Pulau Pinang dari Dr. Novandri menulis 'BN dah tukar bendera kepada 1Malaysia sempena kehadiran Psy..

Bagaimanapun itu semua telah dilaporkan sebelum Najib ditimpa kemaluan yang besar kerana terang-terang beliau di tolak oleh majoriti rakyat Pulau Pinang yang hadir untuk menyaksikan persembahan Psy di majlis anjuran Barisan Nasional itu.. video di ( SINI )

Selain dimalukan oleh rakyat Pulau Pinang, Najib dan Rosamah serta gerombolannya juga telah dimalukan oleh Psy sendiri dengan tidak mengendahkan panggilan yang dilakukan berulang kali oleh pencara untuk Psy bersama Najib mengaul 'Yee Sang'.. video di ( SINI )

Meskipun Blogger-blogger dari UMB amat berbangga dan mengaku bahawa bendera yang menyemak Pulau Pinang itu adalah milik UMNO/BN, hari ini Ketua Pemuda Barisan Nasional Pulau Pinang, Oh Tong Keong dilaporkan oleh The Star menafikan bendera tersebut milik Barisan Nasional.

Oh yang juga Pengerusi Jawatankuasa Penganjur Rumah Terbuka Tahun Baru Cina yang telah diadakan Isnin lalu menegaskan bahawa bukan Barisan Nasional yang mengarahkan kerja-kerja memasang bendera haram itu..
The Star On Line
Apasal tak nak mengaku bendera 1Malaysia kebanggaan Najib tu angkara Barisan Nasional?.. Malu ke?

Kesian kat Najib.. sudahlah dimalukan oleh rakyat Pulau Pinang dan Psy.. sekarang pula bendera kebanggannya pula dinafikan ada kaitan dengan Barisan Nasional... Kah..Kah..Kah..

Ni versi cetak The Star..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.