Terkini: Video Dr. Fadzilah Kamsah Belasah PAS "KAW-2" Tersebar..



DI PERCAYAI RAKAMAN INI TELAH DI AMBIL SECARA CURI GUNA SPY CAMERA

[Ramai yang tidak percaya dan keliru dengan kenyataan yang dibuat oleh Dato' Dr.Fadzillah Kamsah ini terutamanya peminat beliau yang berada dalam Pakatan Rakyat. 

Ada yang kata tidak mungkin dia tergamak mengeluarkan kenyataan yang "bodoh" itu semata-mata diprovokasi oleh orang yang tukang tanya dalam video ini.
Apapun, beliau harus sedar bahawa kenyataan itu melambangkan keperibadian beliau. Pasti ramai yang marah dan kecewa dengan kenyataan kontroversi beliau yang termakan dengan soalan yang dibuat oleh pihak yang bertanya. Namun, jelas dari penjelasan beliau itu melambangkan yang dia memang tidak serasi dengan perjuangn Islam yang dibawa oleh Parti Islam SeMalaysia (PAS). 

Malah tindakan dia  mengiayakan apa sahaja yang diperkatakan jelas menunjukkan yang pakar motivasi ini tidak mempunyai sirah perjuangan Islam yang sebenar. Maka itu, apakah wajar peminat beliau terus menyokongnya lagi. Nampak benar beliau telah memberi penjelasan yang berpihak kepada UMNO BN. Malah, mengutuk tindakan PAS mendoakan orang yang dizalimi dengan mengatakan  umat Islam sudah hidup selesa di negara ini tidak seperti di Palestin. 

Contoh-contoh yang dibawa itu amatlah meragukan. Apapun, ini sekadar pandangan ikhlas kami dan anda boleh memberi pandangan sendiri sebenarnya]. 


Sumber 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.