Video Panas: ADUN Pulau Manis & UMNO Pekan Dengan MAHASISWA Yang Dikatakan Ganas Dan Kurang Ajar... Jom Terjah!!





Mari Saksikan Kurang ajarnya ADUN Pulau Manis YB ENCIK KHAIRUDDIN BIN MAHMUD dan Kurang ajarnya Pakcik Tua ni Kpd Mahasiswa Kpd Mahasiswa Di pekan.

Bayangkan sambutan ganas pemimpin Umno terhadap mahasiswa. Suara yang didengar kuat itu ialah Adun Pulau Manis YB Khairuddin Mahmud, Pekan. Beliau memaki hamun dengan penuh emosional dan mengugut, tak padan jika digelarkan beliau pemimpin, apa lagi di kawasan Perdana Menteri Najib Razak.
Bayangkan beliau boleh menengking mahasiswa: “Binatang budak2 ni... tampar muka tu karang... mampus”.

“SB dah beritahu saya gerakan mahasiswa”.

“Bayangkan kalau Pemuda Umno datang karang, dibantainya awak....”

Hairan kita bagaimana dengan adab seorang pemimpin Umno di hadapan pelajar-pelajar yang datang meluahkan hasrat mereka. Mereka sepatutnya dijadika tetamu, tetapi Umno Pekan datang untuk menghambat mereka.


Kalau dah pemimpin Umno seperti Khairuddin sendiri bersikap seperti samseng sasau, patutlah ada mahasiswa yang kena belasah, kena tampar dan dilibas parang oleh samseng-samseng Umno!

Sepatutnya kawasan Pekan menjadi wilayah yang paling selamat termasuk menyuburkan demokrasi? Kenapa sambut pelajar-pelajar universiti dengan samseng dan keganasan? Adakah tragedi ini dalam pengetahuan Najib?

Boleh dengar video yang dirakam mangsa ini, dapat didengari lagi perkataan yang tak sepatutnya keluar dari mulut orang Pekan.

https://www.facebook.com/photo.php?v=302938426495310

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.