(Gambar2) Gila Babi!! Samseng Umno Mengganas Di Tapak Ceramah Jelajah Merdeka Rakyat, Ada Yang Ditikam.. Jom Terjah!!



Apa yang dijangka sudah berlaku. Pihak "Pencacai" yang diketuai oleh Megat cuba membuat kacau dengan kumpulan motor dengan mereka buat bising dan buat provokasi. 

Inilah tamadun UMNO yang bakal berakhir. Ayuh turun ramai-ramai kita halang "niat busuk" mereka... Lokasi : Dataran Shaharuddin, Batu 8 1/2, Gombak Utara, Selangor (Belakang Universiti Islam Antarabangsa)

Samseng UMNO dah baling batu, botol, rosakkan gerai dan tumbuk petugas kami.


Wajah Sebenar UMNO/BN... Samseng mereka buat provokasi lebih keras di Ceramah Merdeka Rakyat di Gombak ketika ini dan ingin memasuki kawasan pentas ceramah sambil membuat bising. Polis telah dihubungi tapi tak nampak batang hidung lagi...


Gerombolan samseng upahan telah melakukan serangan dengan membaling batu dan objek-objek keras ke arah hadirin. Seorang pendengar telah ditikam dgn objek tajam di bahu di tapak ceramah Merdeka Rakyat di Gombak ketika ini.


Gerombolan Samseng Upahan Semakin Membuat Kacau Dan Mengganggu Ceramah Pakatan Rakyat Di Gombak Ketika Ini.. Penyokong PR Bertahan Menghadapi Provokasi Mereka.. Persoalannya, Mana Polis?...


Kesan darah yang membasahi baju mangsa kerakusan gerombolan samseng upahan di tapak ceramah Merdeka Rakyat di Gombak ketika ini. Memang samseng dan tak bertamadun!!


Pihak FRU & Polis Sudah Sampai Di Tapak Ceramah Merdeka Rakyat Di Gombak Ketika Ini Menghadapi Keganasan Samseng Upahan...


Mangsa yang ditikam sebentar tadi sedang menerima rawatan.. Kesan tikaman dapat dilihat pada baju mangsa yang berlubang!

Sumber: AnakSungaiDerhaka

1 comments:

  1. Keturunan UMNO ni memang HARAM JADAH!

    Mampus lah UMNO pada PRU-13 akan datang ini!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.