Kita Bongkar : Benarkah... Saksi Utama Remaja Mati Ditembak Adalah Anak Polis.

Saksi Utama Kanak2 Mati Ditembak Adalah Anak Polis.. Minta Saksi Dilindungi Dari Bapa Sendiri

Rupa-rupanya, daripada dua orang saksi itu, sorang adalah anak polis sendiri. Memang semasa menulis berita ini, hati masih berdarah panas kerana kezaliman polis itu sendiri. Memang rasa sayu melihat keluarga mereka yang menerima ahli keluarga yang ditembak oleh polis seolah-olah arwah penjenayah besar..macam geng mamak atau geng Palembang..



Baguslah ada Ahli Parlimen Shah Alam dan Adun Kota Anggerik yang datang menghulurkan bantuan. Memang polis bersabung nyawa selamatkan orang ramai..tapi kenalah hati-hati dan jangan cuai.

1 comments:

  1. Salam buat orang kampong sedaka yang sejahtera.
    Saya akui kematian seorang anak yang kita sayangi amat-amat sedih, sebagai seorang islam kita mesti menerima hakikat ini, bahawa pemergian anak yang kita sayangi itu adalah ketentuan Allah dan Allah menyayangi dia, saya bersyukur, pemergian anak saya dalam senyuman leukimia. inilah takdir ilahi.
    Buat keluarga remaja yang menjadi mangsa tembakan polis ini, saya mengucapkan TAKZIAH, banyakan beristighfar dan berdoa semuga roh anak tuan/puan ditempatkan dikalangan orang-orang yang solih. Ada sesetengah manusia membuat bermacam andaian, tetapi bagi kita sebagai ibu bapa yang memelihara dari setapak tangan hingga dewasa tahu hati budi dan perangai anak kita. Harap tuan/puan banyakan bersabar.
    Dari peristiwa remaja ini, kita lihat ada kelalaian yang wujud, diharap pihak pdrm telus didalam perkara ini. Berilah keadilan yang setimpal dengan tindakan anggota tuan dalam kes ini.Bagi orang luar, kita tidak tahu hal yang sebenarnya, tetapi dalam kes ini ada saksi dan berhak dihakimi dengan seadil-adilnya.HARAP PIHAK ATASAN PDRM TELUS.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.