Gambar - Kesian Zarina: Masih wujud suami begini di zaman ini???


KUANTAN, 8 April -- Suri rumah, Zarina Wahab parah akibat terkena cuka getah yang disimbah suaminya di Felda Bukit Sagu 2 kini berada di Hospital Tengku Ampuan Afzan, dekat sini, hari ini.

Cuka getah dalam botol arak inilah yang digunakan oleh suami Zarinah Wahab untuk menyimbahnya gara-gara menolak untuk melakukan hubungan intim dengan suaminya dalam kejadian kira-kira pukul 2 pagi tadi di rumah mereka di Felda Bukit Sagu 2 di sini.

Dalam kejadian kira-kira pukul 2 pagi tadi Zarina disimbah cuka getah setelah menolak melakukan hubungan intim dengan suaminya yang dikatakan baru pulang ke rumah selepas keluar bermain judi.

Rumah di Felda Bukit Sagu 2 dekat sini tempat di mana Zarina Wahab disimbah dengan cuka getah akibat menolak ajakan suaminya untuk melakukan hubungan intim.

Zarinah yang parah dalam kejadian itu kini dimasukkan ke Hospital Tengku Ampuan Afzan untuk menerima rawatan manakala suaminya telah menyerah diri di Ibu Pejabat Polis Daerah Kuantan dan ditahan untuk siasatan lanjut.
Sumber : Bernama

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.