Badai Apakah Melanda: Kakak Ipar Datuk K Mohon Cerai Selepas 14 Tahun Hidup Berumahtangga...


Penyanyi Siti Nursaida Tarudin sekali lagi telah memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya, Mohd Ghazali di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur, semalam

Kakak kepada penyanyi popular tanah air Dato' Siti Nurhaliza Tarudin itu pernah memfailkan cerai terhadap suaminya, pada 6 Oktober tahun lalu.

Kita sangkakan selepas mereka cuba berdamai, rumah tangga Saida dan suami sudah benar-benar pulih. Tapi tup-tup Saida sekali turun naik ke makamah, kali ini dia tetap dengan pendiriannya ingin bercerai walaupun suaminya masih berhasrat mahu mempertahankannya.

Keputusan itu dibuat kerana mereka sudah tiada persefahaman lagi selain gagal untuk didamaikan.

Saida yang ke mahkamah dengan ditemani kakak iparnya, Rozie bagaimanapun tidak dapat meneruskan prosidingnya di mahkamah pada pagi itu berikutan kegagalan suaminya untuk hadir ke mahkamah.

Berikutan ketidakhadiran suaminya yang difahamkan tidak sihat, Saida meminta tarikh baru untuk sebutan semula kes. Mahkamah terus menetapkan 18 Mac 2011 ini untuk sebutan semula kes.

Saida dan Mohd Ghazali bernikah pada 14 Disember 1996 dan dikurniakan empat orang cahaya mata iaitu Siti Nurunnyssa ,14, Anas, 11, Khalid, 7 dan Siti Nurul Mashitah, 5.

Apa-apa pun kita harap mereka dapat selesaikan masalah ini dengan cara baik tanpa mengambil keputusan bercerai demi kebahagiaan anak-anak mereka.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.