Banyaknya Siti Nurhaliza Tidak Bayar Saman Mencecah RM5050



Seorang rakyat Malaysia yang bijak pandai telah menggunakan maklumat ini untuk mencari aib trafik penyanyi kesayangan ramai ini — hasilnya, 27 saman trafik.
Dengan menggunakan maklumat kad pengenalan yang ada, hamba Allah ini berjaya mendapatkan maklumat tentang saman trafik terhadap kereta-kereta milik Siti Nurhaliza yang berjumlah RM5,050.

Lebih menarik, individu tersebut dikatakan menyebarkan maklumat sulit ini diinternet dengan butir-butir terperinci.

Itulah nasib seorang selebriti terkenal seperti Siti Nurhaliza, segalanya mahu orang tahu. Jangan terkejut kalau satu hari nanti ada individu bocorkan laporan kesihatan Siti Nurhaliza.



Sumber

2 comments:

  1. buat apa la nak ambik tahu dia ni buat apa...takkan dia ke tandas berapa kali 1 hari pun nak kira...yang pastinya mereka ini bukannya golongan yang boleh dijadikan idola...Umat akhir zaman ini lebih mementingkan pribadi pelakon,penyanyi,,semua nak amik tahu..cubalah kita mendalami kisah2 nabi,amalan nabi, lagi berkat,

    ReplyDelete
  2. tak ada faeda pun nak ambil tahu kesah hidup selebriti,tahu tak untong tak tahu pun tak rugi.lebih beruntong jika masa yang sengkat[umur]yang tuhan anugerahkan ini dimenafaatkan mendekati tuhan.dari tuhan kita datang kepada tuhan kita akan kembali.siti norhaliza hanya menghambiskan bogheh kita je,dia seronok terkinja kinja dapat duit serta melalaikan kita,kita hanya dapat menambahkan dosa kerana dilekakan serta terlalai dari urusan tuhan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.