TODIA!!! Saiful Bukhari Azlan Luahkan Perasaan La Pulak Sebelum Keputusan Terhadap DS Anwar Diumumkan, Jom Terjah!!!



 
Dua hari sebelum keputusan diumumkan Selasa ini, pengadu kes Liwat II Mohd Saiful Bukhari Azlan tampil meluahkan perasaan sedihnya.

Menulis di blog, beliau berkata berasa amat dukacita dan terkilan mutakhir ini kerana suaranya jarang diambil kira.

“Suara, layanan, keadilan dan keprihatinan terhadap saya sebagai mangsa jarang sekali diambil kira, malah dianggap tidak relevan dan tidak penting.

“Walhal saya ini mangsa, (Datuk Seri) Anwar Ibrahim orang yang dituduh,” tulisnya.

Saiful (kiri) membangkitkan keadaan di mana ramai pihak, termasuk “parti kerajaan” lebih prihatin dampak politik kes itu berbanding “ keadilan buat saya sebagai mangsa.”

“Apapun saya sedar dan insaf, siapalah saya... Saya hanya insan "kerdil" yang tak ada apa-apa kepentingan... Anwar pula seorang VVIP (orang kenamaan), tokoh politik yang banyak 'kepentingannya'.

"Lumrah dunia,” katanya.

Munajat di Gua Hirak

Mengulas kes yang hampir sampai ke hujungitu, Saiful berkata setelah tujuh tahun beliau mengalami perbagai pengalaman pahit dan manis.

Justeru, beliau kini menyerahkan segalanya kepada kuasa Allah.

"Yang pasti, jika ditakdirkan keputusan nanti tidak berpihak kepada saya, saya akan tetap istiqamah dengan kebenaran ini walau betapa perit sekalipun untuk ditanggung, kerana saya yakin bahawa Allah SWT tidak akan menzalimi hamba-Nya yang tegakkan kebenaran.

"Pasti ada hikmahnya," kata bekas pembantu Anwar (atas) itu.

Saiful juga memuatkan gambar beliau bermunajat di Gua Hirak, Mekah pada November 2010 dengan kapsyen “ Cahaya dihujung, Masjidil Haram”.
 
-MKini

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.