Gempar!!! (Video & Gambar) Angkara Mercun: Stesen Minyak Shell di Lundang Huru Hara.. Jom Terjah!!!


Semalam beberapa video dan gambar-gambar tersebar di media sosial yang mana satu huru hara akibat salah faham telah berlaku di stesen minyak Shell di Lundang Kota Bharu.

Satu video dan gambar telah disebar di media sosial yang mana menunjukkan huru-hara dari akibat salah faham di stesen minyak Shell di Lundang, Kota Bharu.

Kes ini terjadi dikatakan bermula dari sekumpulan lelaki memasang mercun di stesen minyak berkenaan dan juga membaling mercun kepada kereta yang ada di stesen minyak tersebut.

Hal ini telah menimbulkan kemarahan pemilik stesen minyak terbabit kerana risau mercun tersebut boleh menyebabkan stesen minyak tersebut terbakar.

Oleh kerana marah, pemilik stesen tersebut menyembur kumpulan terbabit dengan penyembur kebakaran. Ini menyebabkan mereka naik berang dan mengejar pemilik stesen minyak terbabit sehingga ke dalam kedai lalu mencetuskan huru-hara dan merosakkan peralatan di stesen minyak berkenaan.

Walau bagaimanapun, ada juga sumber yang mengatakan pihak dari Stesen Shell yang memulakan hura-hara berkenaan dengan menyerang 7e yang berdekatan dengan stesen tersebut.

Banyak kerosakan yang berlaku termasuk kenderaan orang awam. Polis terpaksa dipanggil untuk menenangkan keadaan. Punca kejadian masih lagi dalam siasatan.


Berikut adalah video-video yang disebar oleh pengguna laman sosial sila di SINI

SiakapKeli.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.