Gempar!! Kes Khalwat: (Gambar) Shahz Jaszle Mengaku Tidak Bersalah, Pasangannya Farah Nurizzati Salleh Mengaku Salah - Bayar Denda RM3 Ribu.. Jom Terjah!!!


 Umum mengetahui pelakon terkenal, Shahz Jaszle telah ditangkap khalwat dengan seorang wanita dikenali Farah Nurizzati Salleh, 21.

Untuk itu, pembicaraan telah dibuat di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Petaling Jaya pada pagi Selasa, 12 November 2013 untuk mendengar pengakuan dari kedua-dua pihak.

Bagaimanapun, Shahz Jaszle menafikan pernah berkhalwat dengan Farah Nurizzati Salleh meskipun wanita itu mengaku bersalah di hadapan Hakim syarie Abd Halim Abu Samah.
Ekoran itu, Shahrizal dibebaskan dengan ikat jamin sebanyak RM1500 dan perbicaraan akan disambung pada 21 Januari 2013. Manakala Farah pula, beliau diperintahkan untuk membayar denda maksimum RM3000 atau penjara selama tiga bulan jika gagal membuat bayaran mulai hari ini.

Terdahulu, Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) telah menahan Shahrizal atas tuduhan berkhalwat di Kayangan Apartment, Taman Sri Subang, pada pukul 3.50 pagi, 16 Mei lalu.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.