Gempar!! Budak Yang Dikatakan 'Disorok Hantu Di Villa Nabila' Rupanya Penyokong BN Tegar, Ini Buktinya.. Jpm Terjah!!!





KECIL-KECIL DAH PANDAI BUAT HAL.

Budak yang dikatakan hilang setelah masuk rumah berpuaka Villa Nabila,, Mohamad Izzat Izzudin Hussin, 16, tetapi sebenarnya berada di rumah seorang kawannya di Bandar Dato Onn, Johor Bahru. 


Mangsa difahamkan bersama rakannya memasuki Villa Nabila awal pagi Ahad sebelum keluar menerusi pintu belakang dan membuat keputusan tidak pulang ke rumahnya, sebaliknya tidur di rumah rakannya.


Susulan kehilangan Izzat, keluarganya membuat laporan polis dan kes itu kemudian mendapat perhatian orang ramai yang membuat tanggapan mangsa itu hilang di villa berkenaan dan kononnya `disorok' penunggu banglo lama berkenaan.





Ibunya Norhayati Mohamad, 39, berkata, polis memaklumkan kepada beliau bahawa anaknya telah ditemui di sekitar pukul 2 pagi Selasa.

Norhayati berkata, beliau berjaya bercakap dengan anaknya secara ringkas dan anaknya memberitahu bahawa dia telah terlupa untuk memberitahu ibunya di mana dia berada.

Sebelum ini dilaporkan bahawa seorang remaja lelaki telah hilang selepas dia dilihat memasuki bangunan terbiar di Danga Bay di Johor Bahru pada Sabtu.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.