Gempar!!! (Gambar2) Selebriti Datang Berkempen Di PRK Sg Limau, UPU Ulu Sedaka Digempur, Di Sini DS Menteri Pun Tewas Pada PRU 13 Dulu... Jom Terjah!!!


leman raja lawak

Bendera gergasi dinaik dan berkibar megah




Betapa cintanya mereka kepada Islam



Lokasi : (GPS : 5.901758,100.377862)
Arah dari Kuala Kedah :belok kiri simpang 3 Sekolah Menengah Agama Saadah Aldiniah Al Islamiah ke jalan Sungai Limau Dalam(lokasi terletak 100 meter dari simpang tersebut)

Arah dari Yan :Melepasi pekan Sg Limau Dalam,belok kanan simpang 3 Sekolah Menengah Agama Saadah Aldiniah Al Islamiah ke jalan Sungai Limau Dalam(lokasi terletak 100 meter dari simpang tersebut)

Arah dari Sg Petani :Melepasi Markas Induk PAS Jerai,belok kiri di simpang 3 Pekan Sungai Limau Luar masuk ke jalan Sungai Limau Dalam sepanjang hampir 5-6 kilometer.Lokasi adalah bersebelahan sekolah Menengah Kebangsaan Sungai Limau.

Arah dari Alor Setar/Kota Sarang Semut :Belok kanan di simpang 3 Pekan Sungai Limau Luar masuk ke jalan Sungai Limau Dalam sepanjang hampir 5-6 kilometer.Lokasi adalah bersebelahan sekolah Menengah Kebangsaan Sungai Limau.

Pengerusi Majlis
YB Dato’ Ir Amiruddin Hamzah
-Ucapan
YB Dato’ Haji Mahfuz Omar
Pesuruhjaya PAS Kedah/ Naib Presiden PAS
YBhg Haji Salahuddin Ayub
Naib Presiden PAS
YB Azmin Ali
Timbalan Presiden PKR
YAB Lim Guan Eng
SU Agung DAP
- Pengumuman Calon N.20 Sungai Limau
Oleh : YB Dato’ Seri TG Abdul Hadi Awang
Presiden PAS
-Ucapan Calon N.20 Sungai Limau
-Ucapan & Doa
YB Dato’ Seri TG Abdul Hadi Awang
Presiden PAS

1 comments:

  1. Terbaik la bro...gambar Leman Raja Lawak ni betul2 lawak la... guni baja yg dipegang tu ada cap dacing...hahahahaha. Leman promosi dacing la. Untuk bersangka baik, mungkin Leman tengah demam panas kot....hahahahaha terbaik.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.