Hangat!! Kisah Cinta Dan Bercerai Rozita Che Wan Dengan Suaminya Dibongkar, Ini Kisahnya.. Jom Terjah!!




Gambar Panas Rozita Che Wan, Biodata Rozita Che Wan, Gosip Panas Rozita Che Wan, Kisah Hubungan Rozita Che Wan.

Biodata Rozita Che Wan Dan Gambar Panas Beliau | Rozita Che Wan, Siapa yang tidak kenal dengan pelakon yang merupakan Janda pingitan di Malaysia ini. Sebut sahaja nama beliau pasti bergetar lutuk jejaka-jejaka kesepian..kah kah kah! Jom kita baca sedikit latar belakang / biodata beliau!

Rozita Abu Bakar @ Che Wan, dilahirkan pada 9 Mac 1974 dan berasal dari Alor SetarKedah. Anak kedua daripada tujuh beradik ini menyertai Penerbangan Malaysia (MAS) sebagai pramugari pada 1992 dan bertugas kira-kira tiga tahun. Selepas meninggalkan MAS, dia menyertai kegiatan modeling selama enam bulan.

Tidak lama kemudian, dia bertemu jodoh dengan juruterbang MAS, Azuar Effendy Zulkaply, 36, apabila disatukan secara sah pada 26 Ogos 1995. Namun, jodoh mereka tidak berkekalan apabila bercerai secara sah pada 8 Mei 2003. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan dua cahaya mata - Ammar Effendy, 12, dan Aniq Ezzra, 10.

Rozita bergerak aktif sebagai pelakon drama mulai 2005 bersama adiknya, Ayu Raudhah. Namun sebelum itu dia pernah bertugas di sebuah firma arkitek selama setahun. Drama pertama lakonannya ialah Cinta Terhalang. Sehingga kini, Rozita sudah membintangi lebih 50 judul drama TV. Bagi 2007, dia sudah menjayakan kira-kira 19 drama. Antara drama lakonan beliau ialah Manjalara, Sesuci Cinta Sofia, Jelatang, Susuk 2. Selain itu, belaiau juga terlibat dalam bidang pengiklanan seperti iklan Petronas, iklan 999, iklan Rorine dan sebagainya.

Jom kita tengok pula gambar-gambar hot beliau :p

Gambar Panas Rozita Che Wan, Biodata Rozita Che Wan, Gosip Panas Rozita Che Wan, Kisah Hubungan Rozita Che Wan.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.