Hangat Berapi: (Video) Lagu Ciptaan Exist 'Pasti Kau Ingin" Khas untuk DS Anwar Ibrahim.. Jom Saksikan!!!


LAGU terbaru bertajuk "pasti kau ingin" sebuah lagu berentak rock kini boleh ditonton melalui YouTube. Difahamkan lagu berentak rancak tersebut dicipta oleh Musrad atau nama sebenarnya Musa Radhi dari kumpulan Exist.


Suara penyanyi rasanya dinyanyikan oleh Joey, vokalist baru kumpulan Exist. Manakala drummer Ujang dan bassist Musa Radhi. Guitarist rasanya tentulah Along Exist, tapi gua tak nampak muka along dalam video klip ni. Gua cuma nampak Musa dan Ujang je.

Tapi jari runcing guitarist yang goreng gitar tu gua kenal, itu jari Along kah kah kah...

Video klip arahan Johan ini secara simbolik menyokong dan mengajak anak muda kepada perjuangan Datuk Seri Anwar Ibrahim di mana sebuah lukisan grafiti memaparkan gambar beliau ketika muda terpapar di akhir video klip.


Nampaknya semakin ramai artis tanah air yang berani menonjolkan ideologi politik untuk menyokong selain Barisan Nasional. Zaman angguk dan patuh kepada parti penyebar video lucah, iaitu Umno dan Barisan Nasional sudah berlalu.


Berikut video yang dimaksudkan sila tonton, like dan sebarkan video klip ini kepada orang kampung, orang bandar, ayam, itek, lembu dan kambeng, sebelum macai gerombolan penyebar video lucah dislike video ini secara berjamaah kah kah kah...


ReJaM© " Buat lagi lagu banyak-banyak! Supaya macai tak mampu dislike kah kah kah..."

- milo suam -

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.