Jom Boikot Produk Nie: Yahudi Israel Laknatullah Serangan Terhadap Umat ISLAM Palestine



Tindakan McD memberi 200,000 Burger Percuma semata-mata takut diboikot oleh umat ISLAM di Malaysia atas sebab serangan Yahudi Israel Laknatullah terhadap umat ISLAM Palestine wajib dihalang. Tindakan ini boleh diibaratkan sebagai satu percubaan utk merasuah umat ISLAM disini supaya melupakan tragedi berdarah yang menimpa umat ISLAM di Palestin!




Apakah mufti dan ulama umNO akan terus menghalalkan darah umat ISLAM di Palestin dengan membiarkan McD merasuah umat ISLAM disini? Apakah pula tindakan Kerajaan Be End yang diketuai umNO yang hanya membisu dan membiarkan rakyat dirasuah dengan burger percuma? 



Adakah kerana pemimpin parti umNO itu sendiri telah menjadikan rasuah budaya dan adat mereka bagi meraih undi/projek2 kerajaan? Nauzubillah!! Teruskan memboikot MCD & Yahudi Laknatullah serta rakan dagang mereka iaitu umNO & Be End!!

1 comments:

  1. Setiap apa yang diperjuangkan haruslah diresapkan dalam hati agar apa saja tindakan kita sentiasa terpandu pada jalan Allah.

    Tindakan harus dilakukan melalui kesedaran dan keinsafan. Semangat dan emosi biasanya akan bermusim, tetapi jika kesedaran yang timbul dari hati, ianya akan terus sebati di dalam jiwa.

    Seruan boikot merupakan satu inisiatif menyatakan prihatin umat Islam atas isu kemanusiaan yang melibatkan umat Islam di palestin. Menyertai kempen boikot ini salah satu sumbangan yang baik untuk kesan diri sendiri dan juga komuniti umat Islam.

    Semoga apa jua usaha terhadap simpati kita kepada sudut kemusiaan khususnya di Palestin ini mendapat prihatin Allah dan kita jua akan beroleh rahmat, InsyaAllah.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.