Panas!! Inilah Wajah Pelajar Yang Berjaya Melelong "DARANYA" Dengan Harga RM2.3 Juta... Jom Terjah!!!

Brazilian Student Sells Virginity to Fight Poverty
Seorang pelajar Brazil telah dijual kesuciannya dalam lelongan online untuk USD 780,000 sebagai sebahagian daripada dokumentari yang dianjurkan oleh pembikin filem Australia, menurut laporan.

Catarina Migliorini, 20, adalah subjek sebanyak 15 bidaan, dengan seorang lelaki Jepun bernama hanya sebagai Natsu menang pada malam Rabu lalu, lapor media Australian.



"Miss Migliorini akan "diserahkan" kepada pembeli di atas kapal pesawat ke Australia dan bahawa dia akan ditemuramah sebelum dan selepas kehilangan kesuciannya di lokasi rahsia.




Pembikin filem Jason Sisely, yang dilaporkan memulakan projek itu pada tahun 2009 dan menyebabkan kemarahan apabila dia meletakkan poster di Sydney dan Melbourne dengan kata-kata  "Perawan Dikehendaki",

"Lelongan ditutup malam tadi dan Catarina amat teruja. Beliau bercakap kepada keluarganya di Brazil melalui online dan mereka amat gembira," katanya kepada laman web berita online Australia Ninemsn.

"Tetapi saya rasa mereka tidak mengharapkan beliau untuk melakukan sesuatu seperti ini."

Beliau berkata perbuatan itu akan dilaksanakan, tetapi tidak difilemkan, dalam beberapa minggu akan datang.

"Kita akan terbangkan  pembida ke Australia dan jelas, demi filem dan privasi, kita tidak boleh mendedahkan di mana dan bila akta itu akan berlaku," katanya. 

"Saya terpaksa meninggalkan beberapa maklumat untuk dokumentari."

"Saya melihat ini sebagai perniagaan saya mempunyai peluang untuk perjalanan, untuk menjadi sebahagian daripada filem dan mendapatkan bonus dengannya," katanya kepada akhbar Folha.

"Jika anda hanya melakukannya sekali dalam hidup anda maka anda tidak pelacur, sama seperti jika anda mengambil satu gambar yang menakjubkan, ia tidak secara automatik menjadikan anda seorang jurugambar."

Sisely memberitahu Ninemsn bahawa di bawah syarat-syarat lelongan kondom adalah wajib dan Natsu mesti diuji terlebih dahulu untuk sebarang penyakit kelamin.


Source: Agensi

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.