Hangat Berapi: (Gambar) Benarkah Pelakon Neelofa Berpegangan Tangan Dengan Nazim Othman Depan KAABAH? Jom Terjah!!!


Hmm….rasanya ramai jugak peminat drama bersiri Kau Yang Terindah dalam slot 7.00mlm di TV3 nie. 



Apa yang nak diceritakan dalam filem Kau Yang Terindah nie? Awek benci laki nie. Boifren dia mak dia pulak benci. Last-last paksa kawen dengan laki yang dia benci. Boifren bawak diri ke Kota Mekah. Awek nie tak puas hati, dia nak gi cari. Laki yang dia benci ikut permintaan. Awek nie jumpa balik boifren dia. Tapi dia dah redha dan sedar laki yang dia benci nie baik. Pegang tanya laki yang dia benci dan belah dari boifren dia masa berdoa depan kaabah……erkk….berlakon, pegang tangan, depan kaabah?



Ade jugak yang cakap mungkin shoot tu dia tempat lain masa close up. Atau mungkin tangan bini si Nazim Othman nie…..atau sebenarnya diorang hanya ikut script. Macam-macam pandangan yang keluar. Tapi kalau ulang balik klip cerita tu, kalau perhatikan lantai ruang kaabah, suasana, orang ramai di belakang, rasanya shoot tersebut diambil di tempat sama mereka berdiri ketika itu. Wallahualam.

Kenapa perlu timbulkan adegen pegang tangan sedangkan orang ramai tahu hukum berpegangan tangan apatah lagi di depan kaabah. Kenapa tak buat shoot tu masa di luar atau di bilik hotel kalau adegen tersebut perlu? Apapun pasti ada yang bakal menjawab isu ini nanti sekurang-kurangnya menjelaskan keadaan yang dicetuskan walaupun mungkin ada pihak yang ambil ringan. Hukum agama jangan diperlekehkan.

Apa kata anda?




SUMBER: ABGTEROR

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.