Panas!!! Pramugari Ini Dibelasah & Dibogelkan Suami Sendiri Di Depan Pintu Kediaman Mereka

LONDON – Seorang anggota polis menyerang isterinya sebelum membogelkannya di luar pintu rumah mereka selepas rakaman kamera litar tertutup (CCTV) menunjukkan dia menjalin hubungan sulit dengan lelaki lain, lapor sebuah akhbar semalam.

Anggota polis itu, Andrew Liptrot melihat imej rakaman CCTV di dua buah pub sebelum bergaduh dengan isterinya, Karen.

Insiden itu didedahkan di Mahkamah Preston Crown Court yang mendengar perbicaraan berhubung tiga dakwaan menyerang Karen oleh Andrew.

Selepas melihat rakaman itu, Andrew menarik Karen yang merupakan pramugari syarikat penerbangan British Airways dan mengoyakkan pakaiannya.

“Saya tidak memakai pakaian dalam. Dia (Andrew) memegang lengan dan saya berasa amat takut. Dia memegang lengan saya dan memanggil saya dengan perkataan pelacur,” kata Karen di mahkamah.

“Dia mengheret saya ke pintu depan. Dia memberitahu saya untuk berdiri bagi membolehkan orang ramai melihat saya sebagai seorang pelacur,” tambahnya.

Seorang pegawai pendakwa, Peter Davies menyatakan Andrew kemudian membenarkan isterinya kembali ke rumah dan mengarahkannya masuk ke bilik tidur.


Davies berkata, dalam bilik tidur itu, Andrew memukul isterinya di bahagian punggung dan pelipis tetapi kemudian menghentikan serangan selepas Karen mula menangis.


Menurutnya, Andrew menyerang isterinya enam hari kemudian apabila dia enggan menjalin hubungan asmara.


Karen kemudian membawa dua anaknya ke rumah ibu bapanya dan menghubungi polis bagi mengadu kes serangan.


Andrew menafikan melakukan tiga serangan ke atas Karen di mahkamah itu.


- Agensi

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.