Video: Amat Jahil!!! Inilah Pengakuan Ibu Yang Berkahwin Dengan Anak Sendiri.. Jawapan Si Ibu - "Yang Penting Saya Tidak Berzina Sama Orang, Sama Anak Sendiri"



Jika kita lazim mendengar di dada akhbar dan laporan berita tentang kes haruan makan anak, kali ini isu yang lebih menggemparkan seantero dunia. Ibu kahwin dengan anak!! Jijik sekali kita mendengar berita ini. Apabila ditanya kenapakah, ini jawapan si ibu, "yang penting saya nggak berzina sama org, sama anak sendiri". Jahil!! Tak terlintas di akal dan fitrah manusia bagaimana seorang ibu sanggup menikahi anak yang dikandungnya sendiri. Nauzubillah. Ternyata gejala maksiat dan jahiliyyah makin parah di dunia sekarang. Berhati-hatilah wahai teman sekalian.Tonton video anak beranak ini.

Dunia semakin celaru. Pegangan agama semakin haru biru. Pemahaman agama semakin lesu. Berwaspadalah dengan wabak jahiliyyah moden yang semakin meruncing. Kerana nafsu dan jahil, dunia dipenuhi, akhirat diabaikan. Ayuh, bersama kita sebarkan dakwah dan mantapkan keimanan kita.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.