Penyanyi Otai, Hattan Benggang Giler Dengan Wartawan Hiburan Berita Harian Zubir Sebarkan Perceraiaannya Dengan Isteri Yang Baru Dinikahi 7 Hari.. Benarkah? Jom Terjah...

Rata-rata sudah tahu siapa penyanyi otai yang ceritanya telah disebarkan oleh Zubir menerusi ruangannya di Berita Harian pada Ahad lepas.

hattan nafi bercerai

Hattan dengan segera menafikan gosip penceraiannya dan siap sound Zubir lagi kerana menyebarkan cerita tidak benar ini.

Aku tengah drive ke KLIA untuk jemput isteri aku balik dari Hong Kong — memang tiada isu dan kau ada baca tulisan Zubir Berita Harian? Dia tulis aku ceraikan isteri aku dengan talak tiga — suka hati dia — walaupun tidak menyebut nama aku, tetapi aku tahu dia tujukan pada aku. Aku tidak panggil dia seorang sahaja — wartawan lain semua aku beritahu — dia siapa lagi pun, bukan Anuar Zain, sudahlah gemuk pendek ada hati mahu di’sanjung sanjung. Kau tulis apa aku cakap.

Memang padat sekali kritikan yang telah diberikan oleh Hattan kepada Zubir. Apa pun didoakan agar Hattan dan isteri barunya, Farah agar kekal bahagia sehingga ke akhir hayat.

1 comments:

  1. baru tengok melodi td....fitnah....sememangnya yg terkutuk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.