2 comments:

  1. ini suatu pandangan yang ikhlas dan konsisten dari abg Mat. Pucuk pimpinan PAS harus menerima pandangan dan komen ini terutama MB Kedah. Jangan kita syok sendiri ja. Harap2 Usaha PAS nk jadikan Malaysia negara berkebajikan akan di laksanakan di semua peringkat sehinggalah kecawangan2.

    ReplyDelete
  2. kisah benar, terjadi pada kawan saya nak menjemput imam masjid dan jemaahnya sekali (salah satu masjid di padang serai, kedah). untuk menjemput jemaah, tok bilal suruh kawan saya cakap sendiri dengan menggunakan pembesar suara. kawan saya ni dah la gagap..bayangkan perubahan muka kawan saya tu tapi terpaksa cakap juga. Bila jumpa tok Imam pula, soalan yang keluar dari mulut imam tu, " tak pernah nampak muka pun mai ke masjid". lalu kawan saya menafikannya tapi mengakui tidaklah pergi kemasjid hari2. ada jemaah lain pula bagi infomasi bahawa sesiapa yang tak rajin berjemaah di masjid itu maka jemputan itu tidak dilayan....Saya rasa ini juga bercanggah dengan konsep kebajikan kerana kita perlu menunjukan sikap yang baik sebagai anggota masjid yang diamanahkan dan berlapang dada supaya anak2 kariah tertarik untuk datang ke masjid.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.