Panas!!! Hubungan Cinta Almy Nadia dan Fizz Fairuz Retak dan Tangguh Perkahwinan Akibat Pelakon Ini? Jom Kita Terjah Siapa Pelakon Ini???

PETALING JAYA: Pelakon Izreen Azminda Mohd Aznam (Izreen), 26, yang dikatakan menjadi orang ketiga dalam hubungan cinta Almy Nadia dan Fizz Fairuz mengaku pernah berkawan rapat dengan aktor tersebut.

Bagaimanapun, jelas Izreen hubungan tersebut hanyalah sekadar kawan biasa dan terjalin sejak dua tahun lalu ketika mereka dipertemukan berlakon dalam satu drama.

“Saya terkejut apabila terbaca tentang gosip tersebut sebab ia sama sekali tidak benar kerana saya dan Fizz Fairuz sudah lama tidak berhubung.

“Ya, memang saya pernah berkawan dengan dia beberapa tahun dahulu kerana kami ada berlakon dalam satu drama bersama tapi selepas itu masing-masing dengan hal masing-masing,” ujarnya ketika dihubungi mStar Online, di sini, Rabu.

Izreen menjelaskan dakwaan gosip cinta tiga segi antara dia, Almy Nadia dan Fizz Fairuz seperti yang dilaporkan sebuah akhbar Ahad lalu adalah tidak benar sama sekali.

Dia juga dikatakan menjadi punca hubungan pasangan selebriti itu retak sehingga menyebabkan Fizz Fairuz menangguhkan perkahwinannya dengan Almy Nadia.

Fizz Fairuz

Jelas Izreen, khabar angin tersebut tidak benar dan secara langsung boleh mengeruhkan keadaan hubungan pasangan tersebut.

“Saya takut berita ini menjejaskan hubungan mereka, padahal saya langsung tiada kena mengena dalam perkara ini, saya tidak mahu digelar perampas.

“Begitu juga dengan Fizz, kami belum berjumpa lagi setakat ini dan kalau boleh saya tidak mahu disebabkan berita ini kami bermasam muka,” katanya yang bakal bergandingan dengan aktor tersebut untuk drama Stanza Cinta.

Tambahnya, disebabkan berita tersebut, banyak tohmahan dan gangguan telefon yang diterimanya daripada peminat yang tidak suka tentang perkara tersebut.

“Ada mesej dan gangguan telefon yang marahkan saya tentang perkara itu, padahal mereka tidak mengetahui perkara sebenar.

“Mungkin juga peminat-peminat mereka yang tidak suka perkara ini dan menganggap ia benar terjadi,” katanya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.