Siri Jelajah ABPBH- Pengurus Shahrir Pukul & Tolak Peminat Semasa Sesi Bergambar Di Sg. Petani...

Simply a hearsay, don’t take it seriously.

Seorang forumer Cari berkongsi kisah mengenai kejadian buruk yang berlaku Village Mall, Sungai Petani sempena siri jelajah Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010 (ABPBH 2010), Sabtu lepas. Ramai juga artis yang hadir memeriahkan acara promosi ABPBH 2010 seperti black, Along Raja Lawak, Zizan Raja Lawak, Didie Elias, Elfira Loy, Faizal Tahir, Kenchana Dei & Shahir.

Semalam semasa sesi bergambar bersama Shahir, berlakunya sebuah insiden yang menguris & mengundang kemarahan peminat-peminat Shahir. Beberapa orang peminat telah ditolak malah ada yang dipukul oleh pengurus Shahir. Tidak dipastikan tahap keseriusan insiden tersebut, tetapi kami dapat tahu peristiwa semalam sedikit sebanyak akan menganggu undian Shahir untuk merebut trofi Artis Baru Lelaki Popular.

Nak salahkan pengurus Shahir 100% pun tidak patut, mungkin ketika itu keadaan terlampau sesak dengan dikerumuni ramai orang, sudah tentu isu keselamatan menjadi keutamaan. Lagi-lagi nak melayan peminat yang fanatik, memang boleh hilang sabar jawabnya.

Mungkin, peminat kena faham, pengurus Shahir ini hanya menjalankan tugas. Rasanya, kalau anda betul-betul peminat Shahir, setakat ditolak atau dipukul, apa ada hal kan? Janji, anda dapat bertemu dengan artis kegemaran. So, everybody please chill out and have fun!

-ohBulan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.