Gambar2 Nash Sebak & Menangis Ketika Menziarahi Keluarga Kamaruddin, Pemandu Datuk Sosilawati


KUANTAN, 15 Sept -- PILU ... Anak Allahyarham Kamaruddin Shansuddin, 44, Irfan Aiman, 8, dilihat tidak bermaya semasa majlis bacaan tahlil di rumah keluarganya di Indera Mahkota di sini, hari ini.


Kamaruddin adalah pemandu jutawan kosmetik Allahyarhamah Datuk Sosilawati Lawiya yang mati dibunuh bersama pegawai bank CIMB Noorhisham Mohmmad dan peguam peribadi Sosila, Ahmad Kamil Abdul Karim. Mayat keempat-empat mangsa dibakar manakala abu mereka dibuang ke dalam sungai.











SEDIH ... Ibu Kamaruddin Shamsuddin, 44, Zainab Ahmad, 73, berpelukan sambil menangis bersama penyanyi terkenal Nasharudin Elias atau Nash ketika diziarahi penyanyi tersebut di Indera Mahkota 2 di sini, hari ini.


SEDIH ... Ibu Kamaruddin Shamsuddin, 44, Zainab Ahmad, 73, tidak dapat menahan kesedihannya ketika diziarahi penyanyi terkenal Nasharudin Elias atau Nash di Indera Mahkota 2 di sini, hari ini. Nash mengenali Kamaruddin lebih 25 tahun dan merupakan kawan karib.


REDHA ... Ibu Allahyarham Kamaruddin Shansuddin, Zainab Ahmad, 73, menadah tangan mengaminkan doa selepas bacaan tahlil di rumahnya di Indera Mahkota di sini, hari ini.


Sumber : Bernama

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.