Sekadar Ingat Mengingati Buat Insan Bernama Bung Mokhtar : Seksaan Allah Maha Hebat



"Patutlah Bung kurang lantang di Parlimen sekarang. Senyap. Foto Bung bersama bini baru Zizie, seksi sakan di Anugerah Bintang Popular. Mungkin di Parlimen Bung selalu keletihan dan kepenatan kalau ditengokkan bininya itu.

Nampaknya bini Najib, Rosmah dah jauh ketinggalan berbanding bini Bung dalam mendapat perhatian. Kalau digandingkan Rosmah dan Zizie, Bung tersenyum besar. Kalau ada anugerah Bini Ahli Parlimen Paling Popular, gerenti bini Bung yang dapat. Jangan harap bini ahli-ahli Parlimen lain akan dapat.


Pandai Bung memilih bini tapi nampaknya tak pandai Bung menjaga bini. Tengoklah bininya, ramai orang mengerling kerana nampak seksi dan sememangnya seksi. Kalau lelaki pandang tentu jadi lama-lama. Dalam hati mungkin berkata ”Cesss! Bung juga yang dapat”. Mungkin Bung bangga orang mengerling bininya. Yelah cantik lagi seksi. Tak patutlah Bung biarkan bininya macam itu. Bung ahli Parlimen, orang akan pandang, orang akan perhati. Alangkah baiknya kalau dikurangkan seksi, kalau pun tak tutup semua. Seksi-seksi juga tapi ingat seksanya juga.

Harapnya Bung sedar-sedarlah. Bung kena jaga. Berbini-berbini juga. Bini pun wajib dijaga. Di sana nanti Bung disoal juga dan bukannya hanya soal-menyoal di Parlimen. ek-ele"

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.