Pagi Ini Ahmad Lutfi (Ketua Pengarang Kumpulan Harakah) Jalani Pembedahan Jantung - Doakan Semoga Beliau Selamat



Setelah Operasi angioplasti jantung yang ke 3 Ketua Pengarang Kumpulan Harakah, Ahmad Lutfi Othman pada pagi Isnin 12 April 2010 yang lalu tidak berjaya, Ahmad Lutfi akan menjalani pembedahan jantung bypass, dijangka pagi ini di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM).

Seluruh kaum keluarga beliau di Kampung Raja, Tunjang telah pergi menziarahi dan berada di sana sepanjang pembedahan dilakukan. Ahamad Lutfi Dan Keluarga mengucapkan jutaan terima kasih atas segala ingatan, keperhatinan, bantuan, sokongan doa di waktu sukar ini. Semoga Allah mengganjarinya sebagai amalan kebajikan disisiNya.

Di kampung halaman beliau, di Kampung Raja akan diadakan solat hajat mohon dipermudahkan segalanya dan proses pembedahan berjalan lancar. Bacaan Yassin beramai-ramai yang akan diadakan tidak beberapa jam dari sekarang. Kepada semua sahabat-sahabat marilah kita bersama-sama berdoa, mengadakan baca yassin serta solat hajat sama ada dalam bentuk berjemaah atau individu bagi mendoakan untuk kesejahteraan beliau, dan kesabaran buat ahli keluarganya serta pembedahan berjalan dengan lancar. Insya Allah...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.