Jom Infaq!!!

Jom Infaq!!!

TERKINI DARI SEDAKASEJAHTERA.COM

PANAS!!! Skandal "SEKS" Terbaru Melanda Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Kedah... Apa Tindakan MB?


Blogger UMporNO ibarat anjing kalau dah biasa makan taik maka..

Oleh: Tok Senapi

Upah RM2000 sebulan yg diterima blogger UMNO Kedah tidak sepadan jika dibandingkan azab api neraka yg ditempah akibat melakukan fitnah terhadap orang lain. Apatah lagi fitnah yang dibuat adalah QAZAF yang merupakan dosa besar dalam Islam.

Simulasi pilihanraya yang dibuat oleh BN Kedah menunjukkan paling tinggi mereka mampu menang cuma 16 kerusi. Itu belum ambilkira perpecahan dalaman selepas nama calon diumumkan kelak.

Laporan terbaru, para blogger UMNO Kedah telah dihentam dalam satu majlis oleh pemimpin tertinggi mereka kerana gagal menjalankan tugas dengan berkesan walaupun dibayar upah menggunakan duit rakyat.

Maka tindakan terdesak yang ada ialah cipta fitnah untuk YB PAS.. Sebelum ni kita dengar cerita SKANDAL SEX..
1. CEO KHTP Haji Sobri Osman
2. YB Amirudin Hamzah konon dgn bini orang
3. MB Ustaz Azizan dengan staff KMC umur 19 tahun
(Semua fitnah berkaitan sex sebab otak depa memang UMPORNO)

Kini terbaru YB Dr Hamdan pulak kena..

Agaknya bloggers UMNO ni dah kecewa sebab nak kenakan pemimpin PAS yg lain sgt sukar sebab rakyat kenal peribadi pemimpin mereka, maka YB Dr Hamdan nampak mcm rakyat 'boleh makan' tipu daya mereka mungkin sebab ADUN Tanjung Dawai tu jarang pakai lebai. Silap banyakla blogger upahan UMNO terkutuk woiii... Kalau dah berkali-kali (bukan sekali) hangpa biasa bohong, hangpa bohong apa pun lepas tu rakyat dah tak percaya.

Jenis blogger UMNO ni kalau dengan bohong dan fitnah, macam anjing yang biasa makan taik.. kalau takdak peluang makan taik, dapat cium pun jadilah.

Mai baca sebuah fitnah jahat lagi terkutuk oleh blogger upahan UMPORNO anak didik Yahudi APCO..



TERPANAS!!! VCD SEKS ADUN PAS KEDAH BERKONDA KONDI DENGAN SIAMDOLL TERSEBAR???


ADUN Tanjong Dawai merangkap Exco Belia dan Sukan Kedah, Hamdan Mohamed Khalib, wajar berasa keluh kesah dan bimbang. Hamdan yang kerapkali berceramah dan memberikan tazkirah serta kelas agama, rupa-rupanya tidaklah semaksum yang seringkali digambarkan pada diri sendiri.


Cerita tentang VCD yang mengandungi adegan seks Exco berkenaan dengan Siam Doll sedang hangat diperkatakan, khususnya di kawasan Tanjong Dawai, Pantai Merdeka dan Sungai Petani. Kami sendiri diberitahu bahawa video seks tersebut memang wujud dan rakaman dibuat oleh orang PAS sendiri yang sudah tidak tahan dengan penyelewengan moral ADUN terbabit.

Menurut pemberi maklumat kami, vcd atau lebih tepat lagi klip video tersebut jauh lebih bermutu tinggi berbanding klip video yang memaparkan Anwar Ibrahim sedang menyetubuhi seorang pelacur warga China. Video berkenaan tidak sahaja berwarna, tetapi juga mempunyai suara.
Ekoran itu, ADUN Tanjong Dawai dikatakan terpaksa ‘membuat perjanjian’ dengan orang-orang dalam PAS yang enggan menerima kepimpinannya. Difahamkan, Hamdan telah bersetuju untuk menjadikan penggal ini sebagai penggal terakhir dia sebagai ADUN. Hamdan bersetuju yang dia tidak akan bertanding lagi pada PRU akan datang.

baca pendedahan X'klusif oleh DETGUAQ


SUMBER
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Murah Giler: Sapa Nak Order Klik Image

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.