Gila Babi!! (18Sx) Gambar Lucah Pelakon Terkenal, Adi Putra Tersebar Meluas Di Internet, Siapa Dalangnya? Jom Terjah


Menerusi kenyataan kepada media semalam, suami kepada Nooraida Binti Abdul Talib iaitu wanita skandal Adi Putra yang berusia 56 tahun juga seorang ahli perniagaan tampil membuat penjelasan dan ulasan berhubung gosip liar yang terus hangat diperkatakan itu.


Berikut ialah sebahagian gambar dan SMS lucah antara Nooraida dan Adi Putra yang kini berlegar-legar di laman maya dan mencetuskan kontroversi berkenaan kesahihan maklumat terbaru ini.



Gambar lucah tersebut 

hampa cari sendiri la...






http://plbgaimacam.blogspot.com/

1 comments:

  1. Kepada suami perempuan yang gatal ni; buat apalah nak diheboh2kan skandalnya. Dah tahu bini hantar dan terima mms lucah, terajang saja lah dari rumah. Biar dia pergi layan jantan tu. Nak simpan juga ke bini macam ni? Dayus namanya. Banyak wanita single yang berakhlak di luar sana untuk dijadikan isteri.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Murah Giler: Sapa Nak Order Klik Image

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.