TERKINI DARI SEDAKASEJAHTERA.COM

Jom Layan!! Rancangan Memasak Dihos Oleh Model Tanpa Pakaian Disiarkan Di TV Hongkong



Berita Agensi melaporkan sebuah rangkaian televisyen dewasa di Hong Kong sudah bersiap sedia untuk menyiarkan rancangan memasak yang akan dikendalikan seorang hos yang berbogel.

Hos berkenaan akan menyediakan masakan Kantonis dengan memakai apron lut sinar, dalam usaha menggalakkan lebih ramai lelaki memasak.

Gambar2 tu aku tak bagi la hampa tengok... lucah sangat
Kalau hampa nak tengok jugak2 hampa pi sendiri Di SINI

Hong Kong Naked Chef “Flora Cheung Ching-sze”

Flora Cheung. Photo from this web site.

Whatever will they assume subsequent? She will be the naked chef preparing Cantonese dishes sporting only a transparent apron.

Oh yes, she is no Jamie Oliver for sure.

Needless to say, she is going to be as well-liked (if not, much more) as him, The Naked Chef.
A Hong Kong
grownup channel is set to debut a cooking present headlined by a nude host who will get ready Cantonese dishes sporting a transparent apron — an obvious bid to encourage much more men to cook.

Host Flora Cheung will start every single 30-minute show shopping for clean components within the city’s famous wet markets, undressing once she is back within the privacy of her studio kitchen, the South China Morning Publish noted.

Cheung, who admits she has never worked in a very restaurant kitchen, stated she hopes the risque display will draw a lot more males in to the kitchen. The primary episode is set to air later this month.

"I have usually liked cooking and I believed I ought to share (the) enjoyment with a lot more individuals," the 26-year-old instructed the Post.

"Most guys will not prefer to cook, but I need to get them interested… From shopping to cooking — it’s the whole shebang," Cheung additional.

The host promised that her tailor-made, transparent apron will not depart much for the creativity.

"It covers fairly much everything but hides practically nothing," she was quoted as declaring.
Producer Jesse Au
told the paper that the present may possibly spawn equivalent offerings with nude hosts cooking up a range of Asian cuisines: "This may very well be an limitless sequence if it proves well-known."

From Yahoo! Information, "’Naked chef’ to debut on Hong Kong grownup channel".
The Naked Chef is coming to
city – and it really is definitely not Jamie Oliver.

Meet Flora Cheung Ching-sze, the nude host of a new choice cooking show on spend television.
The nubile
design admits she has never labored in a very true restaurant kitchen and doesn’t remotely evaluate her talents with the culinary skills of the celebrated British cook.
But it is her mission to encourage much more guys to go into the kitchen.

And her presence on the adult channels of Now Television, Hong Kong Broadband Network and TVB (SEHK: 0511) Spend Vision at least guarantees more eye candy for them. "I have often liked cooking and I imagined I should share enjoyment with far more men and women," Cheung, 26, explained.

"Most males don’t wish to cook, but I wish to get them interested."
The cooking
display may be the brainchild of Jesse Au King-wai, who brought naked newsreading to Hong Kong in 2004.

"The guys really liked naked information," mentioned Au, who heads the manufacturing firm Lemonation that delivers programming for the grownup Ice/Fire channel on Now and Hong Kong Broadband.

"So I assumed maybe they are going to go for nude cooking."
In
every single 30-minute show, a fully-clothed Cheung and her cameraman go procuring for fresh new components in wet markets. But when she goes back to her private kitchen, she will undress as she gives recommendations on preparation and demonstrates with woks and pans.
"From
procuring to cooking – it’s the entire shebang," she explained.

The twice-monthly present will probably be in Cantonese. But Cheung stated even viewers who don’t speak it would don’t have any issues following her.

While in the very first programme, that is scheduled to air later on this month, she will prepare two of her favourite dishes – fried vermicelli with shredded beef and assorted veggies, and ox tongue inside a red-wine sauce.

But would not all the sizzling and deep-frying damage her skin?
Cheung
stated: "I’ll be sporting a tailor-made, fully transparent apron specially manufactured for that programme.

"It covers quite significantly everything but hides absolutely nothing."
Based on the response in Hong Kong, Au wants to try out Korean cuisine up coming.
"There are
several ethnic cuisines across the globe," he explained. "This could possibly be an countless series if it proves common."

Operasi Lalang 1987: Dr. M Takmau Tangkap Tapi Polis Yang Buat... Ada Betul Ke Ini Statement????

KUALA LUMPUR, 9 Feb: Penjelasan mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad yang mempersalahkan polis atas Operasi Lalang yang menyebabkan 106 ditangkap di bawah ISA pada tahun 1987 lalu, jelas merupakan kenyataan yang amat tidak bertanggungjawab dan memalukan.

Selain itu, kenyataan itu juga boleh dilihat sama ada Mahathir telah lupa dengan apa yang telah dilakukan atau mahu menutup imejnya yang buruk semasa menjadi Perdana Menteri dahulu yang amat banyak melakukan tangkapan di bawah ISA.

Ahli Jawatankuasa Kerja PAS Pusat, Dr Mujahid Yusof Rawa menegaskan, selaku eksekutif atau Perdana Menteri di negara ini ketika beliau menjadi Perdana Menteri dulu, mustahil Mahathir tidak tahu dengan tangkapan ISA dan membiarkan pihak polis yang bertindak sendirian dalam hal itu.

Menurut beliau, pada hal, penggunaan ISA ke atas seseorang itu bukan berada di bawah kuasa polis, tetapi di bawah Kementerian Dalam Negeri (KDN), manakala Menteri Dalam Negeri pula ketika itu adalah Mahathir sendiri.

"Untuk menahan seseorang itu di bawah ISA, ia mestilah ditandatangani oleh Menteri Dalam Negeri yang juga Perdana Menteri ketika itu iaitu Mahathir sendiri. Jadi macam mana Mahathir boleh kata dia tak tahu menahu perkara itu dan polis telah bertindak di luar perancangannya atau lain dari yang ingin dilakukannya?" katanya ketika dihubungi Harakahdaily hari ini.

Jadi, menurut beliau, kenyataan Mahathir itu tentunya tidak boleh diterima oleh sesiapa sahaja yang berakal waras kerana semua tindakan yang dilakukan itu adalah di bawah tanggugjawab beliau sendiri selaku Perdana Menteri, apatah lagi dalam masa yang sama turut menjadi Menteri Dalam Negeri.

"Malah jika benar apa yang dikatakan oleh Mahathir itu, ia jelas merupakan sesuatu yang ganjil, memalukan dan kegagalan Mahathir sendiri dalam melaksanakan tanggungjawabnya selaku Perdana Menteri ketika itu," katanya.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan Mahathir yang mempersalahkan polis atas Ops Lalang yang menyaksikan 106 orang termasuk seteru politiknya ditangkap mengikut Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) pada tahun 1987.

Dalam buku terbaru mengenai Mahathir yang berjudul 'Doctor M: Operation Malaysia - Conversations with Mahathir Mohamad', bekas perdana menteri yang meneraju Malaysia selama 22 tahun itu mengakui bahawa beliau berang dengan tindakan polis itu.

"Ya, saya akan tangani secara berbeza, tetapi polis ingin melakukan hal-hal ini (tangkapan ISA) kerana mereka menyatakan ia perlu.

"Saya sebenarnya berjumpa dengan semua ahli pembangkang (terlebih dahulu) dan menyakinkan mereka bahawa mereka tidak akan ditangkap. Dan awak tahu apa yang polis lakukan? Polis menangkap mereka. Kredibiliti saya hilang," kata Mahatahir.

Tom Plate yang mewawancara Mahathir dan mengarang buku itu kemudiannya bertanya kepada Mahathir dengan lebih lanjut sama ada beliau marah atau tidak dengan tindakan polis itu.

"Yeah, tapi apa yang boleh saya lakukan? Saya perlu menerima hakikat bahawa mereka adalah orang-orang yang membuat keputusan. Saya memberikan kuasa umum kepada mereka untuk bertindak," jawab Mahathir.

Semasa penangkapan besar-besaran pada 27 Oktober 1987, lebih seratus orang ditangkap. Sebahagian besar daripada mereka yang ditangkap itu terdiri daripada pemimpin pembangkang dan segelintir ahli politik dari Umno dan MCA. Selain itu, permit penerbitan untuk akhbar The Star, Sin Chew Jit Poh dan Watan telah ditarik balik.

Kerajaan kemudian menawarkan penjelasan bahawa tangkapan ISA yang kedua terbesar sejak rusuhan perkauman 13 Mei itu adalah 'perlu' bagi membendung 'ketegangan perkauman' yang semakin memuncak, akibat protes besar-besaran berhubung pelantikan pengetua bukan berpendidikan Cina di sekolah-sekolah vernakular Cina.

Umno pula kemudiannya membalas dengan mengadakan protes besar-besaran juga yang diketuai oleh ketua pemudanya ketika itu, Datuk Seri Najib Razak di Kampung Baru, beberapa hari sebelum tangkapan beramai-ramai dibuat.

Mengulas perkara itu dengan lebih lanjut, Dr Mujahid menegaskan, kenyataan Mahathir itu bukan sekadar membuktikan kegagalannya dalam melaksanakan tugas sebagai Perdana Menteri, tetapi juga amat mengejutkan.

"Mahathir tidak sepatutnya menyalahkan pihak polis atau pihak lain dalam hal itu kerana dialah sebenarnya yang bertanggungjawab dengan semua itu.

"Semasa menjadi Perdana Menteri dulu, Mahathir sememangnya banyak melakukan tindakan yang bercanggah dengan demokrasi termasuk penggunaan ISA, menarik balik permit akhbar, menyekat kebebasan rakyat memberikan pandangan, menyekat kebebasan bersuara dan menyekat kebebasan akhbar," katanya.

Kini setelah sekian lama bersara, menurut beliau, barulah Mahathir sedar kesalahannya itu dan mahu menutup kesalahannya dengan membuat kenyataan seperti itu, walaupun ia lebih memalukan dirinya sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Murah Giler: Sapa Nak Order Klik Image

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.