Gempar!!! Panas Berapi - 18sx: Remaja Perempuan Ini Semuda 12 Tahun Melacurkan Diri Hanya Kenakan Bayaran Serendah RM1.80 Sahaja...

http;//speakerpecah.blogspot.com

DHAKA - Terdapat kira-kira 900 remaja perempuan dengan sebahagian daripada mereka berusia seawal 12 tahun hidup sebagai pelacur di kawasan setinggan di Tangail, Bangladesh.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Dikenali sebagai setinggan Kandapara, kawasan 'panas' itu menjadi tumpuan lelaki untuk mendapatkan khidmat seks terutamanya pada waktu petang.

Pelacur-pelacur remaja itu yang menawarkan perkhidmatan dengan bayaran serendah AS$0.60 (RM1.80) dipaksa mengambil dadah jenis steroid agar mereka kelihatan lebih dewasa.

"Saya lebih berisi setelah mengambil 'ubat' ini (steroid) dan dapat melayan sehingga 15 pelanggan sehari," kata seorang pelacur berusia 17 tahun yang mahu dikenali sebagai Hashi.

Menurut Hashi, kebanyakan pelacur-pelacur remaja di sini diumpan sindiket pelacuran yang kemudiannya menjual mereka kepada ibu ayam.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Difahamkan, dia memperoleh pendapatan pendapatan kira-kira AS$9.75 (RM29.80) hingga AS$12.19 (RM37.26) sehari dengan jumlah pelanggan antara 15 hingga 20 orang.

Seorang lagi pelacur yang hanya mahu dikenali sebagai Maya, 17, memperoleh pendapatan AS$3.66 (RM11.18) hingga AS$6.11 (RM18.67) sehari apabila dia melayan seramai 15 hingga 20 lelaki.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Pendapatan pelacur tersebut menjadi hak ibu ayam yang mengeluarkan wang bagi membeli mereka.

Beberapa pelacur yang sudah berusia atau tidak lagi kelihatan cantik memilih untuk tinggal di Kandapara kerana bimbang akan dipulaukan jika mereka kembali ke pangkuan masyarakat.

- Kosmo

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.