Hangat!!! Blogger Lucah Negara Terima SMS "Ugutan Bunuh" Ekoran Tiada Tindakan Tegas SKMM, Ini Buktinya.. Jom Terjah!!



Alvin Tan dan Vivian Lee rayu simpati di Twitter - Ekoran tiada tindakan tegas diambil oleh Suruhanjaya Komunikasi Dan Multimedia Malaysia (SKMM) selepas memanggil dua penulis blog lucah, Alvin Tan dan Vivian Lee untuk memberikan keterangan semalam, mereka mengakui kini tidak senang duduk apabila menerima SMS ugutan bunuh dari seorang individu.

Tidak dapat membuat luahan di akaun Facebook kerana telah dipadam dua hari lepas, Alvin Tan dan Vivian Lee kini menggunakan akaun Twitter mereka untuk meminta agar individu yang menghantar SMS ugutan bunuh itu tidak meneruskan niatnya. Penulis blog lucah ini turut merayu belas kasihan dari individu berkenaan seperti yang korang boleh baca kenyataan Alvin Tan dan Vivian Lee di bawah.

2 comments:

  1. 2 kafir laknat ni memang tak patut di beri muka! Baguslah kalau ada individu Islam yang sedar tentang tanggungjawab setiap penganut Islam ialah mempertahan maruah agama dari dihina! Mempertahankan agama adalah Jihad. Kita tak boleh berikan tanggungjawab kepada SKMM ambil tindakan kepada 2 manusia yang tidak bertanggungjawab ini. YDPAgong selaku Ketua Agama Islam Persekutuan dan Sultan setiap negeri perlu bertindak dan beri arahan kepada badan agama dan kepada semua umat Islam tentang apa yang perlu dilakukan terhadap 2 kafir laknat ni! Penghinaan terhadap agama Islam oleh individu termasuk pemimpin politik sudah melampau! Umat Islam mesti bangun menghukum penghina agama Islam ini! Mana Ketua Agama Islam, Jabatan Agama, Majlis Agama, Majlis Fatwa, Persatuan Ulamak,PAS, UMNO, mana ulamak? Kita nak dengar fatwa dan pandangan orang agama tentang Isu hina Islam? Sampai bila umat Islam Malaysia perlu diam dan bersikap bacul bila agama di hina? Adakah sekadar jadi pemaaf kemudian dihina lagi?

    ReplyDelete
  2. next time pls use yr fuc**ng brain before talk and write to public and don't talk nothing without knowing Bro.. sekalang kan sudah susah... you have create a very big trouble in yr life... minta maap cakap-cakap aje talak cukop lor...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.