SIARAN LANGSUNG!! Siri Jelajah Merdeka Rakyat di Padang Taman Kuchai, Paya Besar, Lunas, Kedah.. Jom Terjah!!

SIARAN LANGSUNG! 



Biarpun masih terkesan dengan insiden serangan berdarah di parlimen Gombak Isnin lalu, namun ia langsung tidak mematahkan semangat untuk menumbangkan rejim Umno dan Barisan Nasional (BN).

Siri Jelajah Merdeka Rakyat malam ini diteruskan menuju utara tanah air, kali ini di parlimen Padang Serai bertempat di Padang Taman Kuchai, Paya Besar, Lunas, Kedah.
Mendahului senarai yang bakal hadir malam ini pastinya Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim, Setiausaha Agung KEADILAN, Saifuddin Nasution Ismail, Exco Kerajaan Negeri yang juga ADUN Pengkalan Kundor, Phahrolrazi Zawawi, Naib Presiden KEADILAN, N Surendran, ahli parlimen Petaling Jaya Selatan, Hee Loy Sian, ADUN Teja, Chang Lih Kang, Pengerusi Majlis Pimpinan KEADILAN negeri, Wan Salleh Wan Isa dan ADUN Bandar Baharu, Yaakob Hussin.

KEADILAN dijangka merampas kembali kerusi parlimen ini dari tangan pengkhianat rakyat, N Gobalakrishnan yang keluar dari KEADILAN dan menjadi barua paling setia kepada perdana menteri, Najib Altantuya.

Gobalakrishnan yang terpalit dengan skandal setelah keluar dari KEADILAN langsung tidak menjelaskan dakwaan Saifuddin yang dibongkar pada 10 Mac tahun lalu.
Selamat menonton.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.