Masya Allah!! Adam AF Tidak Dapat Solat Sejak tahun Lepas Kerana Dirinya Dikuasai Makhluk Jahat... Jalani Rawatan Dengan Pelakon Ashraf Muslim

Hai kasihan sungguh nasib seorang artis ni. Biasalah, kalau ada orang yang mendengkikan sangat-sangat seorang tu, dia akan buat apa sahaja untuk membinasakan orang itu, tapi itu semua usaha sahaja, Allah yang tentukan samaada ya atau tidak. Sebab Allah itu Maha Berkuasa. Jadi tak perlulah minta bantuan makhluk halus untuk menjahanamkan orang, minta kepada Allah agar orang itu dirahmati dan diredhai. Sebab doa yang menjahanamkan tidak termakbul, jadi doalah yang baik-baik. Ya kan.

Adam kena ganggu ni dah lama dah, sejak tahun lalu, sebab itu dia kata dia susah nak dirikan solat. Lalu dia pun pergilah ke rumah Ustaz Ashraf Muslim untuk berubat. Selain berubat Adam juga mempelajari ilmu agama dengan Ashraf maknnya Adam dah nak bertaubat, syukurlah kalau macam tu...

Adam AF4 mengakui diganggu makhluk halus sehingga membuatkan dia sukar untuk bersolat sejak tahun lalu.

Adam berkata, berikutan itu dia telah mendapatkan rawatan dengan pelakon Ashraf Muslim yang bekerja sebagai pengamal perubatan tradisional di sebuah klinik tersebut di Gombak, Selangor.

“Saya ke klinik tempat Ashraf bekerja kerana mendapatkan rawatan cara Islam untuk membuang makhluk yang berada dalam badan saya.

“Sejak beberapa bulan lalu badan saya lemah, sakit, dan hilang tumpuan terutamanya ketika ingin bersolat,” kata Adam.

Katanya, setelah beberapa bulan mendapatkan rawatan tersebut keadaannya semakin pulih terutamanya ketika melakukan ibadah.
“Saya tahu ini dugaan kecil buat saya yang baru ingin berubah dan mendekatkan diri kepada Allah SWT.

“Selepas berubat Alhamdulillah rasa yang saya alami itu semakin berkurangan dan perjalanan hidup saya menjadi lebih baik,” katanya.

-mStar

1 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.