Serpihan Tulang Ditemui, Petunjuk Baru Kes Kehilangan Ahli Perniagaan Dari Sg Petani

KUALA LANGAT 26 Sept. - Polis dipercayai menemui petunjuk baru dalam kes kehilangan ahli perniagaan dari Sungai Petani, Kedah, April lalu, apabila menemui sejumlah tulang manusia di ladang milik suspek utama pembunuhan jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga lagi individu, di Ladang Gadong di sini hari ini.

Petunjuk baru itu diperoleh di dua lokasi mayat didakwa ditanam selepas kerja-kerja menggali menggunakan sebuah jentolak dijalankan selama lapan jam dengan dibantu jentera Bomba dan Penyelamat.

Sumber berkata, polis menemui tulang-tulang berkenaan di kedua-dua lokasi terbabit.

Beliau bagaimanapun tidak mendedahkan sama ada polis turut menjumpai barang milik mangsa.

Sebelum ini isteri Mohd. Shafik Abdullah, 37, Samson Nahar Dali, 35, dimaklumkan oleh polis bahawa 95 peratus kemungkinan suaminya telah dibunuh.

Ia adalah berikutan pengesahan salah seorang suspek yang mengaku melakukan jenayah itu selain polis juga menemui seutas jam tangan berjenama Polo milik mangsa tersebut.

Semalam, dua lokasi berasingan dipercayai tempat dua mayat didakwa ditanam di kawasan Ladang Gadong, iaitu lokasi ladang milik suspek utama kes pembunuhan Sosilawati dikenal pasti polis.

Dua mayat individu terbabit termasuk salah seorang daripadanya dipercayai Mohd. Shafik yang dilaporkan hilang sejak April lalu.

Kedua-dua mayat itu dipercayai ada kaitan dengan suspek utama yang merupakan seorang peguam bergelar Datuk.

Salah satu daripada lokasi itu dikenal pasti berhampiran kuarters pekerja di belakang kawasan ladang manakala satu lagi dipercayai ditemui beberapa meter di luar ladang tersebut.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.