Terkini: MP Kapar Akan Umum Keluar PKR Petang Ini?? Apapun Berlaku Beliau Tetap Bersama PKR...



KUALA LUMPUR, 22 Mei — Ahli Parlimen Kapar S. Manikavasagam sekali lagi menafikan khabar angin yang beliau akan mengumumkan keluar Parti Keadilan Rakyat (PKR) petang ini.

“Khabar angin ini tidak benar. Tidak benar, tidak benar, saya akan bersama PKR walau apa sahaja berlaku ke atas saya sama ada saya dikenakan tindakan disiplin ataupun apa jua keputusan Selcat nanti,” kata beliau ketika dihubungi.

Ditanya dakwaan bahawa akan menghadiri sidang media di Shah Alam petang ini, Manikavasagam menegaskan, beliau tidak tahu apa-apa mengenainya.

“Saya baru balik dari menemui penduduk kawasan saya. Saya tidak tahu siapa menyebarkan maklumat itu,” kata beliau lagi.

“Saya bukan pengecut, saya tidak akan lari dari tanggungjawab saya bersama PKR,” kata beliau sambil menambah “telah memaklumkan pendirian saya kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim awal minggu ini.”

Ini bukan kali pertama beliau disebut-sebut akan keluar PKR.

Semalam beliau menerima notis menghadiri pendengaran awam Jawatankuasa Pilihan Khas Mengenai Keupayaan, Kebertanggungjawaban dan Ketelusan (Selcat) berhubung dakwaan penyelewengan dalam syarikat pasir kerajaan negeri Selangor, Kumpulan Semesta Sdn Bhd.

Khabar angin disebarkan menerusi SMS dan internet mendakwa wakil rakyat penggal pertama itu akan mengadakan sidang media 2 petang ini di Shah Alam bagi mengumumkan keputusan meletakkan jawatan.

Malah akhbar angin itu juga menyebut dua Ahli Dewan Undangan Negeri dari Kedah juga akan hadir bersama.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.