PAS - APA KEPUTUSAN PETANG INI???


Petang ini seluruh ahli PAS akan mengetahui keputusan siasatan Jawatankuasa Disiplin PAS terhadap exco Hal Ehwal Islam, Adat-adat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam, Dato' Dr Hasan Mohd Ali dan Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad.

Selewat-lewatnya keputusan itu akan diketahui selepas jam 4 petang ini. Keputusan itu ditangguhkan minggu lalu disebabkan mereka tidak hadir.

“Pada hari ini (22 Januari 2010) Jawatankuasa telah menyambung persidangan untuk membuat penilaian dan rumusan berkait pendengaran tersebut.“Pihak jawatankuasa telah sampai ke tahap keputusan tetapi memerlukan kehadiran kedua-dua ahli yang terlibat untuk jawatankuasa menyampaikan keputusan kepada mereka.“Jawatankuasa merasakan adalah tidak wajar untuk mengumumkan keputusan sebelum ianya disampaikan kepada mereka terlebih dahulu,” - Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man.

Apa saja keputusan hari ini diharap dapat dijadikan pengajaran bukan saja kepada mereka tetapi seluruh ahli gerakan Islam (PAS). Moga keputusan petang ini dapat manfaat kepada semua pihak.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.