PANAS!!! (Video) Sidang Media Datuk Aliff Syukri Berhubung Pembatalan Tajaan Pasukan Bola Sepak Kedah.. Jom Terjah!!


 

Datuk Aliff Syukri mengadakan sidang media berhubung tajaannya untuk pasukan bola sepak Kedah

"Saya kecewa apabila dituduh perampas hak rakyat Kedah sedangkan tanah yang ditawarkan itu adalah kawasan projek Bandar Sejahtera yang sudah lama terbengkalai sejak 2008 dan ia ditawarkan kepada saya bukannya diminta."

Beliau menafikan meminta tanah seluas 60 hektar di Kedah sebagai antara syarat penajaan RM30 juta kepada Persatuan Bolasepak Kedah (KFA).


Sebaliknya jutawan kosmetik itu berkata, ia adalah cadangan kerajaan negeri untuk membangunkan tanah di Pokok Sena secara bersama untuk mewujudkan Bandar D'Herbs, taman tema, taman herba dan zoo.

"Saya kecewa apabila dituduh perampas hak rakyat Kedah sedangkan tanah yang ditawarkan itu adalah kawasan projek Bandar Sejahtera yang sudah lama terbengkalai sejak 2008 dan ia ditawarkan kepada saya bukannya diminta.

Sebelum ini tersebar kononnya beliau meminta tanah terbabit sebagai syarat penajaan kepada Persatuan Bolasepak Kedah (KFA), dinamakan atas namanya.
KFA kemudian menolak tawaran tajaan D'Herbs yang bernilai RM30 juta selepas mendapati ada beberapa syarat yang ditetapkan syarikat itu sukar diterima persatuan.




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.