Sayunya Aku!!! Apa Sebenarnya Terjadi Dengan Pemilihan Jawatan Ketua Dewan Pemuda PAS Malaysia Nie.. Jom Terjah!!

Pasai apa pembelaan nampak macam untuk Kamaruzzaman sorang saja padahal yang kena teruk bubuh gambar anjing tu Zul Hazmi dan Suhaizan pulak difitnah sebagai kambing hitam dan depa dua-dua jugak calon Ketua Pemuda DPPM.

Harakahdaily melaporkan:
Ahli Parlimen Pasir Mas, Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz menegur tindakan sesetengah pihak yang melakukan provokasi yang dapat menimbulkan ketegangan pada pemilihan PAS.

Jelasnya, tindakan melabelkan gambar seseorang individu menggunakan anjing adalah tidak beretika dan khianat bukannya dari akhlak PAS sebenar.

Sinar Harian Online semalam melaporkan terdapat kempen berbaur hasutan bagi jawatan Ketua Dewan Pemuda PAS. - Hrkh.

Macam yang aku saran dalam posting aku sebelum ni, alhamdulillah Dewan Pemuda PAS Malaysia dah pun mengutuk facebooker CELAKA dengan ID ismadiazrinaismail yang guna nama 'UlamaPemimpin Kami' kemudian ditukar kepada 'Fikrah Islamiah Pilihan Kami'


Laporan Harakahdaily tu pun ada depa kopipes dalam facebook rasmi DPPM. Selain dari laporan Harakahdaily tu facebook DPPM juga ada update satu status lain yanhg berkaitan.

Dari segi politik takdak masalah sangat kut kaitkan direct kerja CELAKA bi dengan SB Umno walaupun tak dibuktikan cuma yang aku sikit kesal bila ditulis
Fitnah terbaru keatas Saudara Kamaruzaman salah seorang calon ketua pemuda DPPM - Facebook.
Pasai apa pembelaan nampak macam untuk Kamaruzzaman sorang saja padahal yang kena teruk bubuh gambar anjing tu Zul Hazmi dan Suhaizan pulak difitnah sebagai kambing hitam dan depa dua-dua jugak calon Ketua Pemuda DPPM.

Aku harap admin page rasmi DPPM ni jangan la salah guna kuasa yang dia ada dengan 'kemudahan rasmi' DPPM untuk kempen secara peribadi.
+
Kalau nak kempenn secara peribadi tololg la guna facebook sendiri dan kalau agak-agak tak berani ataupun teringin nak beraksi CELAKA boleh tiru macam ismadiazrinaismail buat fake akaun, melobi la sampai termuntah pun...

Sumber: 

1 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.