BANGGA!!! (Gambar) Akhirnya PM Haji Najib Umum Bonus Istimewa Buat Seluruh Rakyat Malaysia.. Jom Terjah!!

Pengguna teksi nampaknya terpaksa membelanjakan wang lebih apabila Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat (SPAD) merancang menaikkan kadar tambang pengangkutan awam itu.

Mengumumkan perkara itu semalam, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berkata, langkah itu bagi membantu pemandu teksi menghadapi kenaikan kos hidup.
Katanya, pemandu teksi kini menanggung kos operasi yang tinggi dan kenaikan tambang dapat membantu mengurangkan beban mereka.

"Dengan ini, saya harap pemandu-pemandu teksi mampu menikmati kualiti hidup lebih baik," katanya selepas menyerahkan 500 lesen individu kepada pemandu teksi di ibu pejabat SPAD di Kuala Lumpur.

Dalam sidang media selepas itu, Pengerusi SPAD Syed Hamid Albar berkata, cadangan menaikkan tampan itu memasuki peringkat terakhir, tetapi enggan mendedahkan jumlah kenaikannya. 

-malaysiakini

Addin :

Selepas kenaikan harga ayam, kemungkinan kenaikan tariff elektrik dan yang terbaru tambang teksi. Selepas di tangguh sejak sekian lama ini adalah masa paling sesuai untuk umumkan kenaikan kos hidup rakyat Malaysia.


Inilah trend selepas pilihanraya, tapi 2 tahun lagi nak PRU Najib aka umumkan gula-gula pulak. Dengan mudah rakyat akan lupa penderitaan pada hari ini..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.