HOT!!! Dato Husam Musa Menjawab Isu Tidak Diangkat Sebagai EXCO Kelantan.. Jom Terjah!!!


Laporan PC Dato' Haji Husam Musa jam 7 malam tadi di rumah beliau . Dimulakan dengan kata-kata Khalid Al-walid selepas digantikan dengan Ubaidah Al-jarrah sejurus pelantikan Umar sebagai Khalifah:

"Aku berjuang kerana Allah, bukan kerana Umar" dan kekuatan akidah Abu Bakar bila Nabi wafat: jika kamu beriman dengan Muhammad, ketahuilah bahawa Muhammad telah wafat, jika kamu beriman dengan Allah, Dia takkan mati".

Minta semua penyokong bersabar dan bertenang. Kenyataan Media ni dibuat bagi meredakan pertanyaan seluruh negara.

Saya x tau pasal konspirasi kerana kita orang Islam, pejuang Islam ni, kita ada usrah, usrah ni maknanya family gathering, family union.

Kita ada doa usrah yang diasaskan oleh Hasan Al Banna di mana satu sama lain adalah rakan.Kita adalah teman satu sama lain.Mana-mana teman yang jatuh, teman yang lain tolong angkatkan.

Mana-mana teman yang lemah, teman yang lain dikuatkan dan asas persaudaraan itu telah saya terima.Saya tidur satu selimut dengan semua teman-teman saya dan saya tidak pernah fikir ada teman-teman saya yang boleh gunting selimut tersebut



 

Dato' Husam bertegas tidak ada sebarang konspirasi disebaliknya hanya memberikan peluang kepada muka baru untuk perform dan berkhidmat. Dato' Husam bagi jaminan yang tidak akan benarkan UMNO mengambil kesempatan atas insiden yang berlaku.

Harapan akhir Dato Husam agar EXCO baru akan dapat perform lebih baik dan Projek Lebuhraya Rakyat, Stadium dan Tuntutan Hak Royalti Negeri Kelantan dapat diteruskan.

PC

2 comments:

  1. Nampak tak ayat dari seorang pemimpin berani dan yang istiqomah dengan perjuangan...pangkat bukan matlamat...walaupun gambar Sdra Husam kadangkala tak berkopiah,,kita dapat menyelami hati dam persaan nya pada perjuanagn adalah jujur...Pemimpin semacam inilah yang patut kita lojakkan keatas untuk memimpin negara.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.