Terkini!! Pejuang Tulen : “Sebagai Ahli Parti, Saya Akur Arahan" Datuk Ir Phahrolrazi



ALOR SETAR - Exco Kerajaan Negeri, Datuk Ir Phahrolrazi Zawawi akur sekiranya beliau dicalonkan di kerusi Dun atau Parlimen kerana menyifatkan sebagai ahli parti, arahan pusat tidak wajar dipertikai.


Phahrolrazi yang juga Timbalan Pesuruhjaya I Pas Kedah berkata, beliau bersedia diletakkan di mana-mana kawasan sebagai calon Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) mengikut kesesuaian Pas Pusat.

“Sebagai ahli parti, saya harus akur dan setia pada arahan yang dikeluarkan. Jika saya diletakkan sebagai calon kerusi Dun atau Parlimen, saya tidak boleh engkar,” katanya.

Menurutnya, sebarang perubahan membabitkan calon mahupun kawasan kelak pasti setelah dibuat penilaian sewajarnya di peringkat pusat.


SH-010313

1 comments:

  1. Bahasa politik maksudnya saya mesti di calonkan jika tak Parlimen sekurang kurangnya Dun kalau tak paham-paham.......

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.