Terbaru!! Kisah Papa Gomo Makin Parah, Jual Rumah Untuk Tampung Saman, Benarkah? Jom Terjah!!



NASIB SEORANG PEMFITNAH UPAHAN UMNO...

-> Rumahnya Pula KOSONG... Kenapa ?

Ketika diberi peranan dgn upah ekstra lumayan, macai ini begitu hebat dgn namanya menjadi sanjungan penggemar2 Umno. Beliau boleh naik kapal terbang bersama PM, beliau boleh berada dlm kapal selam bersama PM, beliau boleh mendapat projek besar seperti di Sukma. Malah lidah rasmi Umno sering menjadikan fitnah yang dimainkannya sebagai bahan berita.
Kerjanya mudah, mengada2kan cerita fitnah kpd pimpinan Pakatan Rakyat, dgn 'janji ditepati' upah yg lumayan. Tidak mudah seorang bekas pesalah rasuah polis, tiba2 melonjak mendadak mcm Aladin boleh berada sebaris dgn menteri. Asalkan, sebarkanlah fitnah apa saja, janji pimpinan Umno yg menternaknya berasa senang hati.

Hari ini ternakan upahan Umno itu mulai hidup dlm buruan. Mungkin ada janji atau perlindungan dari pimpinan tertinggi Umno, mungkin fulusnya masih seperti Ali Baba. Tetapi hal keadaannya menjadi kelam-kelibut, gerunkan bayang2 dan lari daripada tumpuan umum. Jiran sendiri pun terkejut.

Kalaulah beliau seorang Islam dan beriman, macai ini sepatutnya mengambil iktibar betapa dalam dunia ini lagi sudah menjadi buruan dan cemuhan. Apa akan jadi sekiranya nyawa sudah tercabut dari halkum?

Adakah kehidupan ini boleh menongkat langit selamanya?

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.