Terpanas!! Bekas Suami 'Inspektor Aliza' Bakal Perolehi Cahaya Mata Awal Tahun Depan Dengan Isteri Baru... Jom Terjah!!


Post image for Memey Suhaiza SAH Hamil Enam Minggu
Tahniah diucapkan kepada Memey Suhaiza dan Norman Hakim kerana bakal menerima cahaya mata tidak lama lagi. Isteri Norman Hakim iaitu Memey Suhaiza disahkan hamil enam minggu.
Menurut laporan diMediaHiburan apabila Memey ditanya tentang berita ini :-


“Semalam, saya ada buat ujian kehamilan sendiri di rumah selepas balik dari lokasi penggambaran. Apabila melihat keputusan yang positif, saya masih tidak percaya, berdebar dan terus menangis.
“Selepas itu, abang Norman membawa saya ke klinik dan Alhamdulillah, doktor sahkan saya hamil enam minggu. Setakat ini saya tiada sebarang alahan, tapi sejak dua hari kebelakangan ini saya rasa mual dan suka makan asam dalam kuantiti yang banyak,” katanya yang dijangka akan bersalin pada pertengahan bulan Februari tahun depan.
diharapkan Memey dan Norman bergembira dengan keadaan gembira untuk menyambut kedatangan cahaya mata mereka yang pertama, sama-samalah kita doakan agak Memey selamat melahirkan anak mereka.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.