Panazzz!!! Komposer Terkenal Tanah Air Ada Skandal Dengan Gadis Kampung Tersebar.. Bukti2 Bergambar, Jom Terjah!!!

Gempar, teka teki Komposer terkenal tanah air dengan Skandal Gadis Kampung Terbongkar, erti peribasa anak melayu, sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua. Itulah yang patut ditujukan kepada Komposer Azmeer ini dimana telah memusnahkan kehidupan anak gadis yang berasal dari kampung. Dunia hiburan kita senantiasa mempunyai isu isu skandal yang baru, kini giliran Azmeer komposer terkenal pula..

Khabarnya Komposer tersebut telah mengahwini gadis itu tapi telah mengabaikannya. Bukti sijil nikah komposer terkenal tersebut juga disertakan seperti dibawah.



Berikut adalah satu petikan yang begitu menghiris hati dari satu laman blog yang terkemuka di Malaysia.
Saya menulis nota ini atas dasar saya sebagai seorang wanita dan tidak mahu wanita lain mengalami pengalaman pahit dan tertipu sebagaimana rakan wanita saya. Juga untuk menyedarkan golongan wanita agar tidak mudah terpujuk lantas terjebak dengan janji manis beberapa golongan artis dan selibriti.

Rakan wanita saya “X” telah diperkenalkan oleh kawan-kawan dengan komposer terkenal AZMEER atau nama sebenarnya MOHD AZHAR BIN ABU BAKAR (660614-71-5611) sekitar tahun 2004. AZMEER memang sudah berkahwin ketika itu tetapi terus jatuh hati dan memikat “X” seorang gadis kampung yang bekerja mencari rezeki di Lembah Kelang. “X” sememangnya cantik dan seksi mengakibatkan AZMEER tidak lena tidur tergiurkan gadis sunti ini yang ketika itu berusia 27 tahun.

X terus jatuh hati maklumlah dengan seorang selibriti dan AZMEER manis berkata-kata. Dan setelah mengusung X ke sana kemari AZMEER akhirnya bersetuju untuk menikahi X. X bersetuju menjadi isteri kedua dengan syarat AZMEER mesti mendapat persetujuan isteri tuanya.
Atas nasihat dan muslihat kawan-kawannya AZMEER memberikan persetujuan dan pada 23 September 2005 telah bernikah dengan X di kampong X di Negeri Sembilan. Menurut maklumat AZMEER telah menggunakan sindiket memalsukan persetujuan isteri tuanya (isteri tuanya menurut maklumat tidak pernah memberikan persetujuan).

Kesiannya keluarga X sekadar dapat menjadi tuan rumah majlis akad nikah dan kenduri kecil jiran-jiran. Tiada kenduri kahwin macam biasa, tiada bersanding semua kerana AZMEER kononnya tak mahu majlis besar-besaran. Sedangkan realitinya AZMEER tidak mahu majlis ini menjadi buah mulut apalagi diketahui isteri tuanya.

Yang sebenarnya AZMEER mahu menghalalkan hubungannya dengan X kerana laparkan tubuh badannya. Setelah berkahwin hubungan AZMEER dan X sekadar touch and go. Apabila sahaja AZMEER ada peluang lari dari isteri tuanya X akan dihubungi untuk AZMEER melepaskan nafsunya. Tengah-tenga malam tak kira 1 atau 2 pagi AZMEER akan mencari X bila beliau lepas dari penjara isteri tuanya.

Semua kawan-kawan tahu yang X dilayan hanya sekadar pemuas nafsu AZMEER. Budak kampong apa yang dia tahu. Terkadang belanja pun putus-putus sehingga X terpaksa cari makan sendiri untuk menampung belanja tetapi sebagai isteri yang setia menunggu-nunggu AZMEER bila sahaja ada peluang bersama. Keluarga X dikampung gelisah memikirkan nasib X.

AZMEER tidak pernah bersama X dalam mana-mana majlis rasmi. Kalau curi-curi bercuti pun ditempat yang tidak diketahui orang kadang-kadang perlu bawa kawan-kawan untuk “cover line”.

Licik betul AZMEER.

Ringkas cerita satu hari isteri tuanya telah menghidu bau busuk AZMEER dan menjejakinya. X dimaki hamun depan AZMEER di studio beliau. Kasihan X gadis kampung yang tak tahu apa-apa.
AZMEER berjanji dengan isteri tuanya akan segera menceraikan X tetapi hakikatnya beliau tidak berbuat demikian sedangkan sangka isteri tuanya mereka telah bercerai.

Sejak dari itu kekerapan AZMEER bertemu X semakin kurang. Hidup X terumbang-ambing menjadi isteri tapi tanpa kehadiran suami. Majlis kenduri keluarga dan Hari Raya AZMEER tidak pernah turun ke kampong X. Malah ketika bapa X meninggal dunia di kampong AZMEER sedikit pun tidak ambil kesempatan untuk pulang ziarah di kampong X di Gemas, NS.

Pada awalnya kawan-kawan rapatnya menasihati agar X menuntut cerai dari AZMEER kerana kasihan melihat hidupnya tetapi sebagai seorang isteri yang taat X enggan walaupun hidupnya tak menentu. AZMEER pula sudah pasti tak mahu melepaskan X kerana X lah peluang untuk beliau melepaskan nafsu serakahnya bila ada kelapangan, maklumlah gadis sunti yang cantik dan digilai ramai.

Dari tahun ke tahun atas nasihat kawan-kawan akhirnya X sedar yang beliau sebenarnya sekadar menjadi barang mainan AZMEER. AZMEER tidak serius mahu mendirikan rumah tangga dengan beliau tetapi sebenarnya hanya menjadikan X sebagai tempat memuas nafsu.
Hanya selepas lebih 5 tahun berkahwin sorok-sorok dengan AZMEER akhirnya X sedar yang hidup beliau selama ini tertipu dan melalui bantuan peguam Suriani and Associates ( 06 6323008) beliau memfailkan tuntutan cerai. Apabila melihat X serius AZMEER bimbang dan memberikan persetujuan dengan syarat peguam merahsiakan identity beliau. Pada 11 April 2011 di Mahkamah Rendah Syariah Seremban AZMEER menceraikan X dengan alasan rumahtangga berkrisis dan tidak dapat didamaikan lagi.

Sudahlah hidup beliau dipermainkan selama lebih 5 tahun oleh AZMEER. Segala belanja mahkamah termasuk yuran peguam yang menelan ribuan ringgit itu ditanggung X sendiri dan AZMEER tidak memberikan sesen pun gantirugi apabila menjatuhkan talak.

Pasti ramai tidak percaya begitu sekali perangai AZMEER yang kelihatan baik dan ceria itu.
Saya mahu cerita ini sampai kepengetahuan umum supaya AZMEER bertanggungjawab terhadap apa yang telah berlaku walaupun X kini telah pun berkahwin tidak mahu sedikit pun perkara ini keluar kepengetahuan umum kerana menghormati AZMEER.

Sebagai seorang wanita saya kagum dengan pengorbanan X tetapi saya tidak sanggup melihat ada lagi mana-mana wanita lain menanggung siksa dan kesusahan lantaran orang seperti AZMEER ini. Tolonglah dedahkan perkara ini. Memang AZMEER akan malu tetapi apa salahnya malu setelah merosakkan hidup seorang gadis yang tidak berdosa…………..

SUMBER

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.