Mustahak Bagi Setiap Insan Bernyawa: Perisian Lengkap Cara Pengurusan Jenazah, Hanya Download Sahaja...

Cara Menguruskan Jenazah Lengkap ~Software~
 
Tadi time pembekalan untuk peserta KPM (PAR) tentang pengurusan jenazah aku rasa fail la.. cara dia tunjuk pada kita tuh tak memberi kesan yang positif pada peserta.. maksudnyer peserta takkan boleh buat macam mana diajar kat depan tadi melainkan praktis sendiri.. paling2 pon diorang buat la secara teratur, terbuka, ni tak.. mahasiswa/i duduk sampai kat belakang.. macam mana nak nampak? kalaupun berdiri, takkan habis semua orang nak berdiri, mesti kucar kacir.. esh2.. belajar dari kesalahan, taklimat tu kat Lab School Unsyiah, aku terbaca ada satu tulisan "Make Mistake And Learn From Them" .. gud ~ ~..

Alang2 aku dah tak puas hati dengan pembekalan tantang tahjiz mayit tadi.. serius aku nak share satu software menarik yang aku dapatkan dari satu forum popular (Syok.org).. nama software dia I-Jenazah Full Mediafire. So ape kelebihan dari software ni? jom usha2.. : -

1.) Diajarkan secara lengkap step by step cara pengurusan Jenazah dari Mandikan jenazah sampailah mayat diKuburkan.
2.) Tersedia dalam bentuk animasi/gambar dan suara.
3.) Mudah digunakan (mesti ada flash player) untuk gunakan software ni. (kalau takder boleh request)
4.) Diawal, disediakan jugak Pengenalan, Modul dan Persoalan.
5.) Size 68 Mb (extract menggunakan Hjsplit).

Aku rasa software ni sangat2 pentng bagi setiap orang apetah lagi mahasiswa, di jurusan agama lagi tu.. kalau rasa malu nak praktek, boleh jer tengok@guna software ni sebagai tembahan ilmu korang.. tak rugi, bukan perlu bayar pada aku pon.. ok? tentang cara menggunakan software I-Jenazah ni.. kalau rasa pening nak guna.. boleh tanya di bahagian comment.. gudluck ^_^..

Cara Join software I-Jenazah :

1.) Download Hjspilt.
2.) Letakkan file2 yang korang download tadi di desktop.
3.) Open Hjspilt, klik pada Join, cari file yang di download tadi (dekat desktop) dan klik pada 001.
4.) Tunggu hingga selesai, dan joinning complete.

Kalau rasa penin camne cara nak join.. boleh request kat aku tutorial dalam bentuk video.. rasanya tak perlu bagi yang expert2.. haha.. okeh.. pkul 8.30 aku nak gi taklimat KPM lagik.. kali nih pasal PAR dan PRA.. terbaek2.. selamat besengkang mate lah ye.. hehehe.. 

Download From Mediafire :




SUMBER

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.