Gambar2: Syukur PM Haji Najib Dan Hajjah Rosmah Mansor Tiba Di Kuala Lumpur...Inilah Fesyen Tudung Terbaru Hajjah Rosmah Sekembalinya Dari Mengerjakan Haji...




SEPANG, 9 Nov -PM, Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri Rosmah Mansor melambai kearah orang ramai yang menyambut kepulangannya sejurus tiba dari mengerjakan ibadat haji di tanah suci Mekah ketika di Kompleks Bunga Raya Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini, hari ini.


SEPANG, 9 Nov -- Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor mengaminkan doa sejurus tiba dari mengerjakan ibadat haji di tanah suci Mekah ketika di Kompleks Bunga Raya Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini hari ini. Turut sama Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin serta isteri, Puan Sri Noorainee Abdul Rahman.

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menyampaikan ucapan sebaik tiba dari mengerjakan ibadat haji di tanah suci Mekah bersama isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor ketika di Kompleks Bunga Raya Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini hari ini.

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak memulakan tugasan harian ketika barada di dalam kereta sebaik tiba dari mengerjakan ibadat haji di tanah suci Mekah sebaik tiba di Kompleks Bunga Raya Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini hari ini. Najib dan rombongan selamat tiba di tanah air dengan menaiki pesawat khas pada 3.25 petang.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.