Gempar!!! Rumah Mat Sabu Diserang. Kenapa?

SEJAK Mat Sabu terpilih sebagai Timbalan Presiden Parti Islam se-Malaysia, PAS, beliau diserang bertubi-tubi siang dan malam oleh pihak lawan.

Macam-macam isu cuba dicipta untuk menjatuhkan Mat Sabu, dari isu komunis, hina pejuang kemerdekaan sampailah isu kononnya Mat Sabu ada skandal seks dengan bini orang.

Apa yang menariknya, Mat Sabu dikatakan ada skandal seks dengan bini orang yang bernama Normah, dan kini Normah sudah menjadi isteri Mat Sabu.

Agak menghairankan, bagaimana Mat Sabu boleh bermadu dengan suami orang dan Jabatan Agama Islam tidak mengambil tindakan kah kah kah.

Maklumat terbaru yang diterima dari sahabat blogger Anak Sungai Derhaka memaklumkan bahawa beliau telah menerima satu sms dari isteri Mat Sabu, Kak Normah.


Gerombolan United Malays No Otak datang menyerang rumah Mat Sabu di Guar Petai macam samseng dengan alasan mahu menghantar memorandum. Malah gerombolan tersebut turut membawa ramai wartawan.

Sampai hari ini United Malays No Otak masih terus mahu mempopularkan isu komunis,dengan alasan Mat Sabu menghina pejuang kemerdekaan. Dalam masa yang sama isupenghinaan terhadap Islam oleh Sitt Al-Wuzara terus disenyapkan, rujuk sini [Sitt Al-Wuzara].

ReJaM© "Gerombolan bangang menyusahkan orang..."

1 comments:

  1. Larangan Bermusuhan sesama muslim

    http://www.facebook.com/notes/von-edison-alouisci/fatwa-dewan-dakwah-saudi-arabialarangan-saling-caci-mencaci-sesama-muslim/221606057856113

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.